بارش برف در 2 محور مواصلاتی/در کدام جاده ها محدودیت تردد وجود دارد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در 2 محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور طی امروز گفت: بر اساس آخرین گزارش های رسیده از جاده های کشور، در محور الشتر -نورآباد در استان لرستان، محور ملایر -همدان در استان همدان بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در برخی از محور های مواصلاتی ادامه داد: در محور همدان -ملایر در استان همدان، محور رامهرمز در استان خوزستان، محور اراک -بروجرد در استان مرکزی و اکثر محورهای استان های کرمانشاه و لرستان بارانی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ترافیک در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و محدوده پل فردیس تا گرمدره در باند جنوبی آزاراه تهران - کرج ، نیمه سنگین است.

وی با اشاره به محورهایی که دارای مسدودیت هستند، گفت: محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان مسدود هستند. همچنین محور یاسوج - پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد به علت بارش برف مسدود است ، به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین یاسوج - سمیرم - پادنا تردد کنند.

رحمانی بیان کرد: تردد خودرو ها در آزادراه قزوین - زنجان از 26 آذر تا 30 دی ماه روزهای شنبه از ساعت 12 تا 17 روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت اجرای عملیات راهسازی؛ تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط است.

وی افزود: در باند جنوبی تونل قدیم منجیل محور رشت - قزوین در استان گیلان از 2 تا 10 دی از روز شنبه از ساعت 12 تا 17 و در روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه 8 تا 12 صبح به دلیل اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی مسدود خواهد بود، به همین منظور تردد شهروندان از کنار تونل صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همچنین در استان های البرز و مازندران محور کرج - چالوس تا همان تاریخ، از شنبه تا سه شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راهسازی در استان مازندران از ساعت 21:30 و در استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد روز بعد مسدود خواهد شد.

وی افزود: تردد خودروها در محور قدیم تهران - قم حدفاصل 15 تا 48 در غرب استان تهران تا 20 اسفند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 14 به علت عملیات جاده ای، همزمان باعبور ترافیک صورت خواهد گرفت. گفتنی است سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی در پایان تاکید کرد:تردد خودروها محور کرج - چالوس حدفاصل کیلومتر صفر تا 75 در استان البرز تا 20 اسفند روزهای شنبه تا سه شنبه از 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از 8 تا 12 به علت عملیات آسفات کاری همزمان با عبور ترافیک صورت خواهد گرفت.همچنین محور سیرجان –حاجی آباد در استان هرمزگان، تردد کلیه خودرو ها از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات ترانشه برداری کوه به صورت 2 طرفه خواهد بود.
706

کد خبر: 889341

وب گردی

وب گردی