هدف ما حضور در جمع 4 تیم لیگ بسکتبال است/ بازیکنان ما هنوز پولی دریافت نکرده اند

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف اصلی ما در این دوره از مسابقات حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ بسکتبال است که خوشبختانه با تمرینات خوب در تعطیلات نیم فصل بسکتبال و کسب آمادگی بیشتر، به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.

هادی عامری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دربی دیروز بسکتبال گفت: بازیکنان دانشگاه آزاد بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند که دربی حساس تهران را با موفقیت پشت سر بگذارند و حتی تا پایان کوارتر سوم حدود 20 امتیاز از حریف جلو بودند.

وی در ادامه افزود: دیروز ما با 8 بازیکن مقابل مهرام قرار گرفتیم و این منجر به افت بدنی بازیکنان ما در کوارتر چهارم شد و اختلاف امتیاز با تیم مهرام به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد، اما در نهایت تیم دانشگاه آزاد بود که توانست با نتیجه 63 بر 58 پیروز این مسابقه شود.

سرپرست دانشگاه آزاد در خصوص وضعیت آرون گرامی پور تصریح کرد: این بازیکن در روز قبل از بازی دچار مسمومیت شدید شده بود و توانایی بازی کردن نداشت و به صلاح دید کادر فنی از حضور در مسابقه کنار کذاشته شد.

عامری در ادامه بیان کرد: وضعیت امسال تیم بسکتبال دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته متفاوت است، تیم ما در سال گذشته بودجه بیشتری در اختیار داشت و اجازه استفاده از بازیکن خارجی هم داشت اما امسال بودجه کمتری به این رشته اختصاص داده شد و ما از گرفتن بازیکن خارجی هم محروم هستیم و این کار را برای حضور در جمع 4 تیم لیگ سخت تر می کند چرا که حریفان ما اجازه استفاده از بازیکن خارجی را دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: تیم ما امسال بسیار دیرتر از سال های قبل بسته شده بود و این در نتیجه گیری تیم در نیم فصل اول بسکتبال تاثیر داشته است، هدف اصلی ما در این دوره از مسابقات حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ بسکتبال است که خوشبختانه با تمرینات خوب در تعطیلات نیم فصل بسکتبال و کسب آمادگی بیشتر، به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: از مسوولان دانشگاه آزاد بابت حمایت از بسکتبال تشکر می کنم اما متاسفانه پولی به باشگاه تزریق نشده است. بهتر است که هرچه زودتر بودجه اختصاص داده شده به تیم تزریق شود و این اتفاق در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت می گذارد.

602

کد خبر: 889417

وب گردی

وب گردی