وضعیت ترافیک در محور توسکستان در محدوده استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان ترافیک را در محورهای استان روان و عادی خواند و گفت: محور توسکستان در محدوده استان بدون محدودیت ترافیکی و روان است.

به گزارش ایسکانیوز؛ سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه محور توسکستان در محدوده استان سمنان بدون محدودیت ترافیکی است، ابراز داشت: هم‌اکنون در محور شاهرود-آزادشهر مه غلیظ با بارش خفیف برف همراه است که رانندگان باید قبل از حرکت چراغ‌های مه شکن و برف پاک‌های خود را موردبررسی قرار دهند.

وی افزود: محور شاهرود-گرگان(توسکستان) در حوزه استان سمنان مشکلی ندارد و همچنین محور شاهرود-رامیان(اولنگ) نیز از سمت استان سمنان می‌توان عبور کرد اما باید در نظر گرفت در شرایط زمستانی تردد از این محورها به دلیل آنکه پلیس و هلال‌احمر مستقر نیستند و برخی قسمت‌های محدوده گلستان با مشکل مواجه است به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه مسافران قبل از حرکت از وضعیت جوی راه‌ها باید باخبر باشند، ابراز داشت: رانندگان در شرایط زمستانی بهتر است سوخت، آب و غذای کافی را به همراه داشته باشند تا در صورت بروز بحران بتوانند تا رسیدن عوامل امدادی از حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

کد خبر: 889481

وب گردی

وب گردی