تمدید ارسال مقاله به همایش ملی اخلاق کاربردی در دانشگاه اصفهان

فرصت ارسال مقاله به همایش ملی اخلاق کاربردی در سیره ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آموزه‌های رضوی چالش، فرصت و راهکار‌ها در دانشگاه اصفهان تا 10 دی تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دبیر علمی این همایش ملی و استادیار گروه معارف دانشگاه اصفهان گفت: پژوهشگران می توانند مقاله خود را به رایانامه applied.ethics96@gmail.com بفرستند.

مجتبی سپاهی، تحلیل ابعاد اخلاق کاربردی در آموزه های ائمه اطهار(ع) و الگوسازی اخلاق کاربردی دینی برای نسل جوان را از جمله اهداف برگزاری این همایش بیان کرد.

وی افزود: اخلاق، علم و دین، چالش ها و راهکارها، اخلاق حرفه ای، آسیب ها و راهکارها، اخلاق کلاسیک، آسیب ها و راهکارها واخلاق معاصر، چالش ها و راهکارها از محورهای اصلی این رویداد علمی است.

وی گفت: اصول اخلاق کاربردی در سیره معصومین(ع)، تطبیق مبانی اخلاق کاربردی در غرب و اسلام، اخلاق جنسی، جوان و خانواده موضوع های سخنرانی استادانی از دانشگاه های تهران و قم در این همایش است.

دبیر علمی این همایش ملی افزود: همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای http://conf.ui.ac.ir/ethics/fa/ مراجعه کنند.

همایش ملی اخلاق کاربردی در سیره ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آموزه های رضوی 7و8 اسفند امسال در تالار صائب دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

900

کد خبر: 889547

وب گردی

وب گردی