دوره آموزشی بهروز افخمی در جشنواره عمار

همزمان با هشتمین «جشنواره مردمی فیلم عمار»، مدرسه سینمایی عمار نیز در ادامه سلسله دوره‌های تخصصی خود به برگزاری فصل دوم دوره آموزشی «راه‌نما» اقدام می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره، در این دوره آموزشی که ویژه کارگردانان داستانی و فیلم نامه‌نویس‌های جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود، بهروز افخمی مبحث فیلمنامه‌نویسی و نادر طالب‌زاده مبحث کارگردانی را تدریس می‌کنند. همچنین مجید شاه‌حسینی، شهریار زرشناس و وحید جلیلی به بیان مباحثی درباره محتوای سینما و چیستی آن می‌پردازند.

این دوره آموزشی به صورت اردویی و در سه وقت صبح، بعدازظهر و شب از تاریخ هفتم تا نهم دی‌ماه 96 در محل حسینیه هنر برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند رزومه کامل خود را به شماره تلگرامی 09211983895 ارسال کنند، با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها، افرادی که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

هشتمین دوره «جشنواره مردمی فیلم عمار» از ششم تا ۱۵ دی‌ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقه‌مندان برای دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به AmmarFilm.ir مراجعه کنند.

افتتاحیه این دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، روز چهارشنبه ۶ دی ماه در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه‌آهن، میدان بهمن برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

همچنین از هفتم تا چهاردهم دی‌ماه فیلم‌های این جشنواره در سینما فلسطین اکران می‌شوند.

501

کد خبر: 889583

وب گردی

وب گردی