جهانیان هیچ‌کاره است/ وقتی مالک باشگاه کاری نمی‌کند، ما هم برایش تبلیغ نمی‌کنیم/ فردوسی‌پور به مشکلات ما اشاره هم نکرد

​​​​​​​​​​​سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران گفت:  جهانیان هیچ‌کاره است و کوچک‌ترین قدمی برنداشته، ما سفر به مشهد را هم پیش رو داریم و مشخص نیست چگونه می‌خواهیم برویم و برگردیم.

معصومه رضا‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اینکه حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران برای بازیکنان تیم فوتسال بانوان این باشگاه، بلیت بازگشت از سیرجان تهیه نکرد، اظهار داشت: ما موضوع را رسانه‌ای کردیم ولی در عمل هیچ اتفاقی رخ نداد. جهانیان هیچ‌کاره است و کوچک‌ترین قدمی برنداشته، ما سفر به مشهد را هم پیش رو داریم و مشخص نیست چگونه می‌خواهیم برویم و برگردیم.

وی ادامه داد: مجبور هستیم خودمان برای تیم هزینه کنیم چون اگر به مشهد نرویم، تیم ما به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. امیدواریم لااقل یک اسپانسر پیش‌قدم شود و هزینه‌های تیم را تأمین کند. بازیکنان ما مدت زیادی است که هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و اوضاع مالی خوبی ندارند.

​​​​​​​​​​​سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران با انتقاد از حمیدرضا جهانیان تصریح کرد: ایشان به هیچ عنوان پاسخگوی شرایط نیست و حتی تماس‌های من را بی‌جواب گذاشت. جالب اینکه در نهایت به من گفت «اگر نفت را دوست داری، برو تا برای تیم هزینه کنم!» من قبول کردم به شرط پرداخت پول بازیکنان، استعفا بدهم اما باز هم نپذیرفت.

رضازاده خاطرنشان کرد: من پیش از این هم مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم جهانیان هیچ‌کاره است. ایشان از حرفم ناراحت شده و حالا سر ناسازگاری با من گذاشته است. جهانیان اصلا رفتارهای مناسبی ندارد و مشخص است هیچ شناختی از فضای ورزش ندارد.

وی در خصوص زدن برچسب پشت پیراهن بازیکنانش روی نام «جهانیان نیوز» گفت: وقتی ایشان کاری انجام نمی‌دهد، ما هم برایش تبلیغ نمی‌کنیم. اگر باشگاه متعلق به او نیست، اسمش هم نباید پشت پیراهن تیم باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران تأکید کرد: در شأن باشگاه نفت تهران نیست که دفترش در یک کارواش باشد چون ترددها برای ما ایجاد مشکل می‌کند. برخی برخوردها واقعا تأسف بار بود و نمی‌توان اجازه داد دختران تیم به آنجا رفت و آمد کنند.

رضازاده در پایان گفت: جهانیان هم مثل خیلی‌های دیگر برای کسب شهرت وارد فوتبال شده و به هیچ عنوان توانایی اداره یک باشگاه را ندارد. وقتی با کسی مثل علی کریمی که اسطوره فوتبال ایران است، آن گونه برخورد می‌کنند، من چه انتظاری می‌توانم داشته باشم؟ البته عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه 90 را در جریان اتفاقات قرار دادیم اما حتی اشاره‌ای هم به این موضوع نکرد.

604

کد خبر: 889653

وب گردی

وب گردی