واحد قزوین برترین واحد دانشگاه آزاد در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب

در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان دستگاه برتر استان در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی از دکتر مرتضی موسی خانی رئیس این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به نتایج ارزیابی ستاد صیانت استان در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی صیانت، اقدامات این دانشگاه در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی ارزشمند قلمداد و به عنوان دستگاه برتر استان در گروه دستگاه های بالای 50 نفر آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه حقوق شهروندی و مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی شناخته شد.

در بخشی از لوحی که به همین مناسبت توسط معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری و جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین به دکتر موسی خانی اهدا شده، آمده است؛ بی تردید تلاش، همکاری و همراهی دلسوزانه ی شما در ارزیابی ستاد صیانت استان نشات گرفته از روحیه ی تقید به ارزش های اسلامی، باورهای دینی و توجه به جایگاه والا و ارزشمند انسانی است.

بدین وسیله فرصت را مغتنم شمرده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و توجه شما و همکاران محترمتان در زمینه ی اجرایی نمودن دستورالعمل ستاد صیانت در آن دستگاه، رجاء واثق دارم، همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.

204

کد خبر: 889685

وب گردی

وب گردی