نوری: به حمایت میرسلیم نیاز داریم

رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: حمایت همه منجیان غریق و میرسلیم را در مسیر موفقیت نیاز داریم.

به گزارش ایسکانیوز، ایلخان نوری مازندرانی، رئیس جدید فدراسیون نجات غریق درباره برنامه‌هایش برای ریاست این فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه مجمع فدراسیون به من رای اعتماد داد و این مسئولیت بسیار بر روی دوشم گذاشته شد. هدف من ان‌شاالله تامین جان شناگران و مردم کشور در سواحل، دریاها و استخرها و پرورش نیروی متخصص است.

وی که با برنامه ورزش ایران در رادیو ایران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که «چه برنامه‌هایی برای آموزش و پیشگیری برای شناگران و حتی افراد غیرحرفه ای به منظور جلوگیری از غرق شدن دارید؟» گفت: ما با ساماندهی سواحل که در گذشته هم صورت گرفته و ما 90 هزار نجات یافته در 10 سال گذشته داشتیم که آمار بسیار خوبی است. در آینده هم با پرورش نیروهای متخصص و همچنین ساماندهی منجیان داوطلب به این امر الهی کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق عدرباره توجه به رشته غواصی عنوان کرد: بازهم ارتقای سطح کمی و کیفیت و علمی غواصان و پرورش نیروهای مختصص در غواصی جزو اهداف ما است. همچنین کمی و کیفی ارتقای کرسی‌های بین‌المللی از برنامه‌های اصلی است. همانطور که می‌دانید ایران 4 کرسی جهانی در اختیار دارد که در راس آنها شخص میرسلیم به عنوان حامی نجات غریق جهان است و این کرسی‌ها در جهت رشد و ارتقای این رشته در کشور بسیار موثر است. هدف بعدی ما حفظ کرسی‌های موجود و ارتقای آنها خواهد بود.

نوری در پایان گفت: حمایت همه منجیان غریق و میرسلیم را در مسیر موفقیت نیاز داریم.

602

کد خبر: 889686

وب گردی

وب گردی