امینی: در بازیهای آسیایی به دنبال مدال های خوش رنگی هستیم

اعضای هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی در نشست امروز در خصوص موارد مختلف بحث و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه برگزار شد. در این جلسه مسائل روز قایقرانی توسط اعضای هیات رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش حضور تیم های ملی در مسابقات قهرمانی آسیا پاراکانو، آبهای آرام، روئینگ بزرگسالان و جوانان و کانوپولو مواردی بود که در این جلسه ارائه شد.

در این جلسه هیات رئیسه غلامرضا امینی رئیس، علی اصغر مونسان، احمد دنیامالی، توفیق کابلی، علی قلم سیاه و محمود آذرگون اعضای هیات رئیسه، فرحناز امیرشقاقی نائب رئیس بانوان، مسعود مهدوی نیا کارشناس خبره، کوروش کیادلیری خزانه دار، مهدی نصیبی بازرس، مرتضی درودیان مشاور حقوقی، حسین خیرالهی رئیس کمیته کانوپولو، علیرضا محمدی رئیس کمیته آبهای آرام، مسلم محمودی سرپرست کمیته دراگون بوت و عمران پورعسگر پرست دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

امینی رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به تغییرات مواد مسابقاتی قایقرانی در بازیهای آسیایی تاکید کرد: برنامه داریم تا در رشته های آبهای آرام، روئینگ، اسلالوم و بادبانی با قدرت در مسابقات حاضر شویم و نسبت به ادوار گذشته رنگ مدال بهتری کسب کنیم. تغییراتی در مواد رشته های آبهای آرام و روئینگ بازیهای آسیایی داشتیم و با توجه به این تغییرات برنامه ریزی ها انجام شده و با تشکیل ستاد بازیهای آسیایی با نظارت بیشتری کارها دنبال خواهد شد.

وی مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان کانوئینگ را از دیگر برنامه های مهم سال 2018 عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه یک سهمیه در رشته روئینگ برای المپیک نوجوانان کسب شده و در رشته کانوئینگ نیز اوایل سال 97 رقابت های انتخابی در اسپانیا برگزار می شود که با توجه به برگزاری 2 مرحله کمپ آموزشی با حمایت کمیته ملی المپیک و تشکیل تیم اسپرینت اسلالوم امیدوار به کسب سهمیه در کانوئینگ نیز هستیم.

602

کد خبر: 889694

وب گردی

وب گردی