خودمان را از طرفداران ارتقای سلامت مردم ایران می دانیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت مشتاق است که بین مردم حضور داشته باشد و شاهد بوده ام که برای راه اندازی بیمارستان شهرستان انار، چندین بار دستوراتی را صادر کرده و توجه ویژه ای به این منطقه از استان کرمان دارد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد محمدی انارکی در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان انار کرمان، اظهار داشت: شهرستان انار ۱۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و پیشانی چندین استان از جمله یزد، خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان و یکی از نقاط مهم ترانزیتی و پر تردد کشور است.

وی یادآور شد: در شهرستانهای رفسنجان و انار به دلیل موقعیت ویژه ارتباطی، بروز سوانح و حوادث جاده ای بالا است و باید توجه ویژه ای به آن شود چرا که در مسیر جنوب کشور و بنادر جنوبی از جمله کیش و قشم است.

محمدی انارکی گفت: هر وقت تقاضایی از وزیر بهداشت داشتیم با نهایت گشاده رویی، دستورات لازم را صادر کرد و از وی تقدیر می کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ امید به زندگی از ۵۳ سال در ابتدای انقلاب اسلامی به بیش از ۷۴ سال در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: تلاش ها و خدمات زیادی در کشور به ویژه در دولت یازدهم انجام شده که در حال حاضر شاهد ارتقای این شاخص هستیم.

وی اضافه کرد: خودمان را از طرفداران ارتقای سلامت مردم ایران می دانیم و امیدواریم که در فصل تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم به حوزه سلامت و به آسایش مردم که مشاهده می کنیم امورات آنها در بیمارستانها به خوبی انجام می شود، کمک کنیم زیرا مردم تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت، توانایی مالی چندانی برای مراجعه به مراکز درمانی جهت دریافت خدمات پزشکی نداشتند.

محمدی انارکی از تلاش های خیرین سلامت در شهرستانهای انار و رفسنجان تقدیر کرد و گفت: بزرگترین موقوفه هلال احمر کشور در رفسنجان قرار دارد و مشارکت مردم در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت، بسیار ارزشمند است اما در سالهای اخیر به دلیل خشکسالی، مردم برای مشارکت در حوزه های مختلف کمی با مشکل روبرو هستند.

701

کد خبر: 889811

وب گردی

وب گردی