آتش نشانان  ۵ نفررا  از میان دود و آتش در خیابان دماوند نجات دادند

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: پنج نفر از ساکنان یک ساختمان چهار طبقه در خیابان دماوند از میان دود و آتش نجات پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه در خیابان دماوند درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:07 شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان دماوند، خیابان میرفخرایی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل تجهیزات تنفسی در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که در طبقه همکف آن یک مغازه تاسیساتی به وسعت حدودی 15 متر وجود داشت، آتش در قسمت مغازه آغاز شده و کاملاً شعله‌ور بود به حدی که ارتفاع شعله به چندین متر می‌رسید و بخشی از نمای سنگی ساختمان را تحت‌تاثیر قرار داد.

وی گفت: آتش به سرعت در حال گسترش به ساختمان و ورود به طبقات بالایی بود همچنین مقداری دود از طریق راه‌پله‌ها به داخل این ساختمان و ساختمان مجاور سرایت کرده و وضعیت ناایمنی را برای ساکنان به وجود آورده بود.

ملکی افزود: تعدادی از ساکنان، خودشان در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شده، گروهی مشغول خاموش کردن آتش شده و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات تنفسی با ورود به این ساختمان و ساختمان مجاور مشغول خارج کردن ساکنان شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در نهایت آتش‌نشانان موفق شدند پنج نفر را از داخل ساختمان به سلامت خارج کنند، تصریح کرد: آقایی حدوداً بیست و پنج ساله که داخل مغازه حضور داشت از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده که برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد همچنین یک دستگاه خودروی سواری اُپتیما که کنار مغازه پارک شده بود براثر این حادثه دچار خساراتی شد.

ملکی گفت: در نهایت آتش خاموش و محل ایمن‌سازی شد، در ساعت 21:47 عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

تسنیم

700

کد خبر: 889835

وب گردی

وب گردی