بازدید رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور از تالار ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اوز

مهرداد علی قارداشی، که برای بازدید از امکانات ورزشی و تالار در دست ساخت تنیس روی میز به اوز آمده بود در راه بازگشت به تهران به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز آمد تا از تالار ورزشی خواجه شمس الدین حافظ (خیریه حاج شیخ محمد رفیع فقیهی) دیدن کند.

به گزارش ایسکانیوز، رییس فدراسیون تنیس که در حضور پیمان ابوالحسنی، رییس هیات تنیس استان فارس، سیدیوسف حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان، عارف مولوی، رییس هیات تنیس روی میز بخش اوز، عبدالحمید پیشداد، از پیشکسوتان ورزشی، احمد خضری، دبیر هیات امنای دانشگاه، جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان صحبت می کرد افزود صبح که از لار به اوز می آمدم ظاهر ساختمان توجهم را جلب کرد و اکنون که آن را از نزدیک می بینم خوشحالم که شاهد ساختمانی زیبا و دانشگاهی هستم و احساسم با واقعیت تطبیق یافته است.

قارداشی در خصوص رشد و توسعه تنیس روی میز در دانشگاه اظهار کرد سالن بزرگی را به این امر اختصاص داده اید که قابل توجه است و با توجه به حضور رییس هیات تنیس استان که خود در زمینه آموزش در سطح کشور نیز فعال هستند همکاری لازم در بخش آموزش علمی و با دعوت از مدرسان مجرب صورت می گیرد تا دانشگاه آزاد اوز نیز بتواند در زمینه استعدادیابی و تربیت داوران و بازیکنان تنیس وارد عرصه رقابت های ملی و بین المللی شود.

وی با ابراز خشنودی از ظرفیت های قابل توجه اوز در امر تنیس خاطر نشان کرد:

فدراسیون به دنبال گسترش رقابت ها و آموزش های درون استان و کشوری است و دانشگاه آزاد اوز با داشتن حدود 400 نفر دانشجو قادر است به خوبی وارد این عرصه شود و از آن جا که یکی از مشکلات حال حاضر کمبود داوران مسلط به زبان انگلیسی است دانشجویان می توانند به خوبی در این زمینه وارد شوند و آموزش های لازم را بگذرانند.

قارداشی درخصوص کمک های فنی فدراسیون یادآور شد در بخش داوری و آموزشی هم سعی می کنیم با حداقل هزینه برای دانشجویان صورت گیرد تا فدراسیون هم سهمی در راستای توسعه ورزش تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی اوز داشته باشد.

این مهمان بلندپایه فدراسیون به اتفاق ابوالحسنی از دیگر بخش ها، از جمله تالار کف تئاتر حکیم عمر خیام نیشابوری (خیریه محمدصدیق پیرزاد) نیز بازدید کرد و گفت برای اولین بار است که چنین تالار هنری مجهزی را می بینم و باید به مردم نیکوکار و این دانشگاه با این نگرش وسیع تبریک گفت.

رییس دانشگاه ابتدا مقدمتاً گزارشی از دانشگاه را ارایه و اظهار کرد علاوه بر این تالار، دانشگاه دارای 7 تالار بزرگ دیگر است که همه با حمایت مالی نیکوکاران تامین شده اند و مضاف بر نام «نیک خیر» از نام یکی از مشاهیر و نوابغ ملی نیز استفاده شده است.

عبدالعزیز خضری با تقدیر از روسای اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس از عبدالحمید پیشداد، پیشکسوت ورزشی، برای فراهم آوردن این بازدید قدردانی کرد و افزود:

با همکاری بی بی فاطمه هاشمی، مدرس ورزش، مصمم هستیم برنامه های ورزشی به ویژه رشته های داخل سالن رونق یابد و با هیات تنیس شهر و شهرستان هم همکاری نزدیک داشته باشیم.

هنگام ترک دانشگاه، رییس فدراسیون تنیس با ابراز خشنودی مجدد از تعامل نیکوکاران در کارهای فرهنگی و توسعه دانشگاه ها به ویژه ورزش و به شکل تخصصی تر تنیس روی میز گفت:

یافته های خود را در تهران بازگو خواهد کرد و سعی می کند آن چه که از تهران برای این شهر ورزش دوست می تواند انجام گیرد، بدون هیچ مضایقه ای در تحقق آن عمل کند.

رییس فدراسیون تنیس ایران سه شنبه 5 دی 96 به منظور بازدید از سالن در حال ساخت، خیریه عبدالخالق امینی، و دیدار و گفتگو با مسئولان به اوز آمده بود و پیش از حضور در دانشگاه آزاد اوز، در تالار جلسه اداره ورزش و جوانان با اعضای هیات تنیس و جمعی از شهروندان شرکت کرد و در آن به بانی سالن تنیس، رییس هیات و دیگر اعضای تنیس، عبدالحمید پیشداد و مژگان شفایی لوح سپاس به پاس خدمات ارزشمندشان اهدا کرده بودند.

کد خبر: 889906

وب گردی

وب گردی