طرح دو فوریتی مجلس درباره قدس قوت قلبی برای مسلمانان بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی درباره مسئله فلسطین، قوت قبلی برای جهان اسلام و مسلمانان بود.

ابوالفضل حسن بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با تاکید بر لزوم حمایت از مسئله قدس و آرمان فلسطین اظهار داشت: کشور فلسطین متعلق به مردم آنحا و قدس شریف نیز قبله اول مسلمین جهان است؛ انگلیسی ها بر مبنای طرحی، افرادی را از کشورهای مختلف جمع آوری کردند و به کشور فلسطین آوردند و با زور و ضرب شمشیر بخشی از فلسطین را در اختیار صهونیست ها قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مردم فلسطین و مسلمانان جهان اقداماتی را انجام دادند همچنین سازمان ملل متحد نیز اقداماتی را انجام داد؛ اما فردی به نام ترامپ بر خلاف قوانین و موازین بین المللی، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل جعلی مطرح کرد.

حسن بیگی با بیان این که امروز امید جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: نگاه مقاومت همواره به تحرکات و اقدامات جمهوری اسلامی است؛ لذا ایران به عنوان یک کشور دموکراتیک از طریق نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن تمامیت ارضی فلسطین را متعلق به مردم آن جا می داند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: موضوع حمایت از آرمان فلسطین از ناحیه تمام ادیان مانند مسیحیان و مسلمانان و دیگر ادیان الهی مورد تایید قرار گرفته و این موضوع از اقدامات مزحک ترامپ و آتش افروزی های آمریکا در منطقه جلوگیری می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی درباره مسئله فلسطین، قوت قبلی برای جهان اسلام و مسلمین بود؛ دولت جمهوری اسلامی نیز در این قانون مکلف شد تا آن را پیگیری کند و از حقوق مردم فلسطین و قدس به عنوان قبله اول مسلمانان حمایت بکند.

302

کد خبر: 889908

وب گردی

وب گردی