انتخاب کارمند دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به عنوان پژوهشگر برتر

علی جوادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم موفق به کسب رتبه برتر بخش کارمندی دستگاههای اجرایی هجدهمین جشنواره پژوهشگران و فناوران سال 96 شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، علی جوادی دانشجوی دکتری باکتری شناسی و از کارکنان حوزه آزمایشگاه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم توانست در بخش کارکنان ،دستگاههای اجرایی هجدهمین جشنواره پژوهشگران و فناوران سال 96 رتبه برتر را کسب کند.

وی نگارش 12 مقاله داخلی و خارجی ،ارائه 13 مقاله در همایش های داخلی و خارجی، 4 طرح پژوهشی و داوری مجلات ISI را در کارنامه فعالیت های علمی و پژوهشی خود دارد.

متن لوح تقدیر که از سوی مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم به ایشان اهداء گردید بدین شرح است

فرهیخته ارجمند جناب آقای علی جوادی

بی گمان تحقق اهداف و آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به افق های پیش بینی شده در اسناد بالا دستی ،در گرو توسعه علمی و توجه جدی به امر مهم پژوهش و فناوری است .

اینک که با استعانت از ذات اقدس الهی و با همت و تلاش قابل تحسین،موفق به کسب رتبه سوم هجدهمین جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر سال 96 استان قم در بخش کارکنان و دستگاههای اجرایی شده اید، ضمن تبریک و مسرور از توفیقات جنابعالی و ارج نهادن به زحمات، از درگاه خداوند متعال سعادت،بهروزی و توفیق روز افزون شما را مسالت دارم.

کد خبر: 889918

وب گردی

وب گردی