دانشگاه آزاد اسلامی فرصت و ظرفیت عظیمی برای کشور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آبادگفت: اکنون فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان این کشور جاری و ساری است که شاهد آن هم شهدای غیرتمند مدافع حرم هستند

به گزارش ایسکانیوز، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان لرستان در این نشست با بیان اینکه پیشانی توسعه حوزه های مختلف هر کشور دانشگاه ها هستند، دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت و ظرفیت عظیمی برای کشور دانست.

مراد روشنی با بیان اینکه در پیام مقام معظم رهبری و در اسناد بالادستی تاکید زیادی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است گفت: امروز نیازمند آن هستیم که توجه بیشتری به این امر شود و با برگزاری برنامه های فاخر و تولید آثار هنری مکتوب و مستند در خصوص شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت در تبیین این مسئله برای نسل جوان بکوشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان لرستان افزود: بحث منزلت اجتماعی فرزندان و خانواده های شاهد از جمله مواردی است که بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

روشنی برگزاری یادواره های شهدا، نشست های علمی پژوهشی در راستای معرفی شهدا را خواستار شد و گفت: عزت امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه جانفشانی این عزیزان است.

بهاروند در این دیدار که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌‌آباد برگزار شد با اشاره به رشادت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران، آرامش و امنیت امروز و جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را مرهون خون شهدا دانست و گفت: افتخار همه ما این است که خدمتگزار شایسته ای برای خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران باشیم.

وی افزود: اکنون فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان این کشور جاری و ساری است که شاهد آن هم شهدای غیرتمند مدافع حرم هستند که هزاران کیلومتر دورتر از خاک وطن به دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با گروه های تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی و صهیونیزم مشغول هستند.

204

کد خبر: 890100

وب گردی

وب گردی