حماسه ۹ دی سبب اتحاد و وحدت جامعه و نظام شد 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهرگفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های متعدد انقلاب همانند ۹ دی سبب اتحاد و وحدت بیشتر اقشار مختلف و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب شده است 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا عظیمی ثانی در جلسه هیات رئیسه با مسئولین اداری و مالی، آموزش دانشجوئی و فرهنگی گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی‌ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد و این روز تبدیل به یوم الله شد.

عظیمی تصریح کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و حماسه 9 دی یادآور بصیرت دینی ملت بزرگ ایران است که هرگز از خاطره تاریخی مردم پاک نخواهد شد.

عظیمی در بخشی از سخنان خود با اشاره به چهارم دیماه،سالروز عملیات کربلای 4، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و امنیت جامعه را مدیون شهیدان و رشادت مدافعان حرم دانست.

در انتهای جلسه مسئولین به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر: 890105

وب گردی

وب گردی