پیام" ۹ دی" از نظر وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: مردم در ۹ دی صرف نظر از گرایش‌های سیاسی در کنار هم قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره مهمترین پیام نه دی سال 88 اظهار داشت: سابقه انقلاب نشان داده که مردم ما هر زمان که احساس کنند حاکمیت و نظام آنها در معرض خطر و تهدید است صرف نظر از سلایق سیاسی در کنار هم مانند یک امت واحده قرار گرفته و از ارزش‌ها و اصول اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: در 9 دی نیز مردم فارغ از تمایلات و گرایش‌های سیاسی مختلف ثابت کردند که در زمان نیاز، همه در کنار هم هستند و همین مسئله بود که باعث شد 9 دی اتفاق بیافتد.

بطحایی درباره طرح تغییر تقوم آموزشی گفت: این طرح در گذشته نیز پیشینه داشته و نسبتا هم موفق عمل کرده است اما پیشنهادهای جدیدی که در دو سال اخیر به ویژه با آلودگی هوا ارائه شده می‌تواند تاثیری در کاهش آلودگی هوا در برخی شهرها داشته باشد که اکنون در دست بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اگر بنا باشد طرح تغییر تقویم آموزشی به اجرا در آید باید در قالب یک لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد که در این مسیر نیز حتما تغییرات و ملاحظاتی توسط نمایندگان اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: غرض اصلی از ارائه این طرح، صرفا به خاطر کاهش آلودگی هوا نیست بلکه موارد دیگری به ویژه جنبه‌های آموزشی و تربیتی نیز مدنظر است.

304

کد خبر: 890122

وب گردی

وب گردی