حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس کرد

مهدی چمران گفت: دشمنان ما توطئه‌های بزرگی در سر داشتند و برنامه‌های بسیاری در فتنه 88 برای شکست نظام و براندازی انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند اما در 9 دی مأیوس شدند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی چمران صبح امروز با اشاره به شکست دسیسه‌های دشمن در 9 دی، اظهار کرد: 9 دی به عنوان یک یوم‌الله سرنوشت‌ساز و به یادماندنی در تاریخ ایران ثبت شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش و مردمی بود، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برپایی راهپیمایی را اعلام کرد اما آن حرکت بی‌نظیر تحت تأثیر اراده مردم بود و میزان استقبال از آن برای بسیاری غیرقابل پیش‌بینی بود.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر بصیرت مردم انقلابی در درک توطئه دشمن، گفت: مردم خالصانه، از ته دل و از روی محبت و ارادتی که به اهل‌بیت (ع) داشتند حماسه 9 دی را آفریدند.

رئیس سابق شورای شهر تهران بیان کرد: دشمنان ما توطئه‌های بزرگی در سر داشتند و برنامه‌های بسیاری در فتنه 88 برای شکست نظام و براندازی انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند اما در 9 دی مأیوس شدند.

چمران عنوان کرد: مردم با مشاهده رفتارهای خلاف قانون و توهین به مقدسات، به خیابان‌ها آمده و نشان دادند که این مردم، همان ملت روزهای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند.

منبع: فارس

304

کد خبر: 890202

وب گردی

وب گردی