واکنش یک استاندار به صدور حکم انفصال از خدمتش

استاندار همدان با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص صدور حکم انفصال از خدمت خود گفت: اگر قرار باشد شایعات ما را به حاشیه ببرد و کار مردم را عقب بیندازد به آن توجه نمی‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع انفصال را دو ماه پیش عنوان کردم که در دادگاه بدوی در مورد انفصال مسائلی بوده که باید به تجدید نظر برود و از آن جا اگر رأی قبلی تایید شد به دیوان عالی کشور برود ولی خوشبختانه با استدلال‌ها و قضاوت‌های بسیار مناسبی که از دادگاه تجدید نظر کشور در مورد کارکنان وزارت کشور دیده شد استدلال استانداران قوی بود و وزارت کشور نیز پیگیر است.

وی افزود: وکلای ما از طرف ریاست جمهوری و وزارت کشور تعیین شده‌اند و فعلا هیچ خبری نیست و اگر قرار باشد شایعات و حاشیه‌ها سبب شود که ما را به حاشیه ببرند و کار مردم عقب بیافتد ما به آنها توجهی نداریم و از دل این موضوع حق خارج می‌‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه امروز با بانک سپه و صادرات جلسه داشتیم و همه متقاضیان آن ها در سراسر استان که هنوز نتوانسته‌اند دریافت وجه داشته باشند در مواجهه حضوری مشکلات خود را بیان کردند، گفت: بانک‌ها نیز دفاعیاتی داشتند و در برخی موارد همکاری قابل توجهی داشتند، اکثر طرح‌ها به نتیجه رسید و برخی نیازمند بررسی بیشتری دارد که قرار شد انجام شود.

استاندار همدان گفت: در مورد تسهیلات رونق، که 600 میلیارد تومان است تا کنون حدود 320 میلیارد تومان عقد قرارداد و پرداخت شده است و همچنان طرح‌هایی اضافه می‌شود و اگر بتوانیم کل سهمیه رونق تولید را جذب کنیم شاید بتوانیم از گلوبال باز هم جذب تسهیلات داشته باشیم.

وی افزود: متقاضیان طرح‌های روستایی و فراگیر نیز به دلیل اطلاع رسانی خوب فعال شده و امیدواریم بتوانیم پیشرفت خوبی را در پرداخت تسهیلات خوبی را ارائه کنیم.

900

کد خبر: 890220

وب گردی

وب گردی