چاپ کتاب «مدیریت جهادی و مدیریت در اسلام» به قلم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

تازه ترین کتاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و عضو هیات علمی واحد علی آباد کتول با عنوان "مدیریت جهادی و مدیریت در اسلام" چاپ شد.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب مذکور که به همت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری تالیف شده است، با تمکین به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت و حرکت جهادی، تلاشی در راستای روشنگری حوزه ی مدیریت اسلامی است.

در این کتاب با پیش فرض ذهنی و بررسی در آیات، روایات، شیوه ی عملکردی پیامبران و امامان و هم چنین توجه به روش های نوین مدیریت، سعی شده است در شش فصل با موضوعاتی همچون مطالعه ی مبحث مدیریت جهادی و اسلامی و دیگر نمود های مدیریت در اسلام در حوزه های تعارض، بحران، منابع انسانی و مالی چارچوبی برای پژوهش محققین رشته های مدیریت ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی طاهری دکتری الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و عضو هیات علمی واحد علی آباد کتول بوده که تدریس در حوزه و دانشگاه، دبیری شورای علمی پژوهشی سازمان ملی جوانان گلستان، سرپرستی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان و نمایندگی دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه علمی و اجرایی خود دارد.

پیمان غنیمت و نرجس مظفری در تالیف این کتاب طاهری را همراهی کردند.

کد خبر: 890283

وب گردی

وب گردی