استقلال باید از رفتن فوق ستاره اش خوشحال باشد

این بازیکن فصل گذشته 7 گل برای استقلال در لیگ برتر به ثمر رساند اما در لیگ برتر بلژیک و در حالی که تازه دور برگشت شروع شده 10 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش ایسکانیوز، کاوه رضایی فصل گذشته 7 گل برای استقلال در لیگ برتر به ثمر رساند اما در لیگ برتر بلژیک و در حالی که تازه دور برگشت شروع شده 10 گل به ثمر رسانده است.

طبیعتا در لیگ برتر بلژیک بازی کردن و گل زدن سخت تر از لیگ برتر ایران است چون سطح کیفی لیگ برتر بلژیک بالاتر از ایران است اما تعداد گل های کاوه نشان می دهد تا چه اندازه سبک بازی می تواند در افزایش گل زنی مهاجم تاثیر گذار باشد.

البته آرامش خاطری که کاوه در بلژیک دارد و هم چنین دعوت به تیم ملی موجب شده تا او در شارلوا به مراتب عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشته باشد.

شاید در ابتدای فصل پیش بینی اینروزهای کاوه نمی شد اما رضایی با ترسیم یک هدف روشن و تلاش وافر برای رسیدن به هدف روزهای خوبی را برای خود رقم زده است و با این روند گل زنی دست کم می تواند در تیم های بزرگ تر بلژیک بازی کند.

حالا استقلال نباید به خاطر از دست دادن کاوه رضایی ناراحت باشد چون او به عنوان نماینده استقلال در لیگ برتر بلژیک حاضر است و از همه مهمتر موفقیت این بازیکن به سود فوتبال ایران و فوتبال ملی است.

601

کد خبر: 890286

وب گردی

وب گردی