تصادف شاخ به شاخ اتوبوس با پراید یک کشته برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ یک نفر در حادثه تصادف اتوبوس با پراید در کیلومتر 14 جاده قدیم کرج خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا جلال ملکی با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 6 و 47 دقیقه صبح امروز در جاده قدیم کرج، کیلومتر 14 و در داخل شهرک دانش اتفاق افتاده است، گفت: پس از وقوع این حادثه و تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران، بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل در محل حاضر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و پراید اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این اتوبوس به عنوان سرویس حمل نقل کارکنان شرکت ها و کارخانه های خصوصی فعالیت می کرد و با راننده خود، به شدت با یک دستگاه پراید با یک نفر سرنشین از جلو و به صورت شاخ به شاخ برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: زمانیکه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند راننده از اتوبوس خارج شده و راننده پراید که مرد جوان حدودا 30 ساله ای بود، داخل اتاق ویران شده پراید گرفتار شده بود. آتش نشانان حاضر در محل بلافاصله عملیات را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این فرد راخارج کردند.

ملکی در ادامه اظهار کرد: بعد از تحویل راننده پراید به مسئولان اورژانس و انجام معاینات اولیه، مشخص شد که این فرد در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد. پس از انتقال خودروها به محل امنی و تحویل محل حادثه به ماموران راهور برای بررسی علت ، این عملیات در ساعت 7 و 15 دقیقه به پایان رسید.

700

کد خبر: 890364

وب گردی

وب گردی