فرهنگ‌سرای بصیرت همزمان با سالروز حماسه ۹ دی برگزار می شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی فرهنگ‌سرای بصیرت همزمان با سالروز حماسه ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی از برپایی فرهنگ‌سرای بصیرت خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای وظایف ذاتی خود در حوزه نقش‌آفرینی و گرامی‌داشت روزهای مهم و تاثیرگذار انقلاب، برای بزرگداشت حماسه ۹ دی مجموعه برنامه‌های «روز روشنایی» را از سوم تا دهم دی ماه در دستور کار خود قرار داده است. «فرهنگ‌سرای بصیرت» یکی از این برنامه‌هاست که جمعه ۸ دی ماه همزمان با برگزاری نماز جمعه و شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ناصری پور ادامه داد: این برنامه همزمان با همایش بزرگ و سراسری ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) با هماهنگی و حضور نمایندگان و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران، ائمه جماعات، بسیجیان، تشکلات دانشجویی و دانش‌آموزی و اقشار گوناگون مردم برگزار می‌شود.
وی افزود: در فرهنگ‌سرای بصیرت ۱۲ عنوان برنامه در قالب غرفه‌های شهدای مدافع حرم و نهم دی، نمایشگاه کتاب، ورک‌شاپ‌های هنری، عکس و خاطره و نمایش میدانی، کودک و نوجوان، عکس و پوستر، آتش به اختیار، دشمن‌شناسی، اجرای سرود، توزیع محصول، بسیج و رادیو برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 890401

وب گردی

وب گردی