حماسه نهم دی ماه تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنۀ آمریکایی-صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 9 دی بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: حماسه ماندگار و تاریخی و تاریخ‌ساز یوم الله نهم دی «تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی»، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 9 دی بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: حماسه ماندگار و تاریخی و تاریخ ساز یوم الله نهم دی؛ « تجلی دست قدرت الهی-شکست فتنۀ آمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی »، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص حماسۀ نهم دی به شرح زیر است :

« بسم الله الرحمن الرحیم »

قیام تاریخی و ماندگار نهم دی 1388 به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای‌«دامت برکاته‌» ، «یکی از قله‌های فراموش نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت» ، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، حرکتی در فضای غبارآلود و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

حماسۀ مردم در نهم دی 1388، حامل این پیام بود که دست قدرت الهی و روح حسین بن علی علیه اسلام و عاشورا، و روح ایمان و تعهد مردم بصیر و انقلابی ایران همیشه مانع از ایجاد نفوذ و فتنه و براندازی نظام اسلامی می شود.

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان و باقی مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

نهم دی مقابله جریان حق با جریان باطل و نقاق و برخود جبهه عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود، یوم الله نهم دی؛ خداوند قلب‌ها را هدایت کرد تا برای حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی که با مجاهدت‌های خاموش و آشکار و پنهان و نثارخون پاک و مطهر صدها هزار شهید گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس آبیاری شده، به میدان بیایند و تصویری واقعی از اقتدار بالا و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و صحنه‌ای از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند. در یوم الله 9 دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرار داد.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد. مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک 1388 سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر است زیرا دشمن نیز از شکست‌های خود تجربه می‌گیرد و با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید. اگر مراقبت و از فتنه‌ها درس گرفته نشود، سرچشمه‌های فتنه قبلی، بازیگران، ابزارها و شیوه‌های آن شفاف نشود، در درک فتنه‌های آینده دشمنان اسلام و ایران دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام و کشور مهم است که اگر از فتنه 88، حساسیت‌زدایی شود، دچار غفلت شده، در آینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر و پیچیده‌تری خواهیم افتاد؛ از همین روی از نخبگان و فرهیختگان کشور، مدیران و اصحاب رسانه‌ها و جراید، مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی، فرهنگی، سیاسی و دینی، صاحبان بیان، قلم و تریبون به ویژه رسانه ملی که به مثابه دانشگاه است برای جامعه؛ انتظار می‌رود تا از فرصت نهم دی، به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنه 88 و حماسه 9 دی و درس‌ها و عبرت‌های پندآموز آن، روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده‌سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقیه، آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی؛ بر اقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان‌های نفوذ و جنگ رسانه‌ای بیش از پیش بیفزاییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 یاد آور شد حماسه یوم الله نهم دی، توسط مردم شهید پرور ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذ ناپذیری ایران در برابر هرگونه توطئه و فتنه‌انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک کلام استکبار جهانی می‌باشد و این دستاورد بزرگ نهم دی «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه حکایت دارد. روز نهم دی امسال نیز همچون سال‌های قبل، صحنه حضور مردمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود؛ انشاالله.»

منبع: فارس

303

کد خبر: 890408

وب گردی

وب گردی