گل‌محمدی: بازی با پرسپولیس می‌تواند برای ما کلاس درس باشد/ پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که تیمش فردا مقابل بهترین تیم ایران صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، اظهار داشت: جا دارد از تأخیر به وجود آمده از شما (خبرنگاران) عذرخواهی کنم، این تاخیر تقصیر شرکت‌های هواپیمایی است که باعث شد من دیر برسم و باز هم عذرخواهی می‌کنم. فردا مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم، آنها در دو سال اخیر کیفیت بالایی از خود نشان داده‌اند و یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند.

وی افزود: با تیمی بازی داریم که صفات و خصوصیات خوبی دارد و باعث ایجاد انگیزه در تیم ما شده است. می‌دانیم که با یک تیم خوب بازی داریم که بازی با این تیم انگیزه زیادی به ما می‌دهد و با اشتیاق مقابل آنها بازی می‌کنیم. در نیم‌فصل خریدهای خوبی داشتیم و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم احتیاج به زمان داریم تا به هماهنگی بیشتری برسیم. امیدوارم این بازی در حضور هواداران دو تیم بازی خوبی باشد و هم هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند و هم خود بازیکنان و مربیان از این بازی لذت ببرند و یک فوتبال با کیفیت، جوانمردانه و به دور از حاشیه انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی نتوانسته آن طور که باید انتظارات را برآورده کند، تصریح کرد: این خصوصیت فوتبال است که در آن اتفاقات متفاوتی به وجود می‌آید، سال گذشته و امسال ما مشکلات مالی داشتیم و از دو پنجره نقل و انتقالات هم محروم بودیم و تعداد مصدومیت‌‌هایمان هم زیاد بود، در این شرایط انتظار اینکه یک تیم قدرتمند داشته باشیم خیلی از تیم ما نمی‌رفت، نیاز داشتیم این مرحله را حل کنیم و سعی کنیم که بازی به بازی بهتر شویم. الان تیم روحیه خوبی دارد و مشکلات مالی بازیکنان با قراردادی با اسپانسر امضا شده تا حدود زیادی مرتفع شده و حالا آماده انجام یک بازی خوب هستیم.

گل‌محمدی درباره اینکه بازیکنان سرباز و ورودی نیم‌فصل دومش چه نفراتی بودند، عنوان کرد: به هر حال بازیکنان سرباز ما همان ورودی‌های جدید هستند، نمی‌شد گفت چون برای سربازی به تراکتورسازی آمدند بازیکن جدید نیستند. به هر حال این نفرات هم نفرات منتخب ما بودند چرا که بازیکنان زیادی بودند که تمایل داشتند برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی بیایند، این شرایط برای این فصل نبود بلکه در سال‌های قبل هم اتفاق افتاده بود، هر مربی و هر مدیری که در تراکتورسازی بوده از این آپشن تیمش استفاده کرده است.

وی ادامه داد: ما هم از نفرات جدیدمان در بازی اخیر استفاده کردیم و دو بازیکن جدید دیگر در دو پست مدنظرمان هستند که اگر آنها را بگیریم تکمیل خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ارتباط با شناختش از برانکو و تفکرات او نیز تصریح کرد: می‌دانیم که برانکو مربی فوق‌العاده‌ای است و تاثیرات مثبتی را در فوتبال ایران و پیشرفت پرسپولیس داشته است. حریف ما یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و همین مساله باعث می‌شود با انگیزه زیادی به مصاف آنها برویم. بازی کردن با پرسپولیس می‌تواند برای ما کلاس درس باشد. با شناختی که از پرسپولیس کسب کرده‌ایم آنها را خوب برای بازیکنان آنالیز کرده و فردا به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم.

گل‌محمدی در واکنش به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مبنی بر اینکه تفاوت تفکرات او و قلعه‌نویی و برانکو در این بوده است که هر دو مربی ایرانی از زمانی که تیم‌شان در دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده است، مدام از مشکلات و کمبودهای خود صحبت کرده‌اند در صورتی که برانکو با تعریف و تمجید از داشته‌های خود به آنها خودباوری می‌داده است، یادآور شد: نه این‌طور نیست، پرسپولیس در ابتدای فصل بازیکنان خوبی در اختیار گرفت و در حال حاضر کمبودی ندارد که نگران آینده باشد. اما شرایط پارسال ما خیلی سخت بود زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم قرارداد نیمی از بازیکنان به پایان رسیده بود. ما با 15 بازیکن زیر 20 سال فصل را شروع کردیم و کارکردن با جوانان واقعا سخت است، در طول فصل نیز با محرومیت‌ها و مصدومیت‌های زیادی مواجه شدیم و باز به جوانان اعتماد کردیم، به هر حال هیچ تیمی فکر نکنم در ایران و آسیا مشکلات ما را تجربه کرده باشد، اما خوشبختانه چند بازیکن کلیدی به تیم‌مان اضافه کردیم و دنبال نتایج خوب هستیم، در کنار این موضوع باید بگویم هواداران همیشه کنار ما بودند و به ما انگیزه می‌دادند و تلاش‌مان این بوده که با وجود مشکلات با چنگ و دندان تیم را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از جوانان تیم‌تان در ادامه مسابقات استفاده می‌کنید یا خیر، پاسخ داد: بازیکنان جوانی که ما از آنها استفاده می‌کنیم در تیم زیاد هستند، بازیکنانی مثل آزاد، فاخر، تهامی، نادری، مهدی‌زاده و طاهران بازیکنانی هستند که در نیم‌فصل هم 100 درصد ما از آنها استفاده می‌کنیم. تیم ما در نیم‌فصل تغییرات زیادی کرده و شک ندارم که تیم‌مان بهتر شده است و نشان خواهیم داد که در بازی‌های آینده چقدر بهتر خواهیم شد. هدف‌های زیادی در سر داریم اما با وجود مشکلاتی که از پارسال وجود دارد و تغییراتی که امسال داشته‌ایم حالا باید امیدوار باشیم روند روبه رشدی را طی کنیم و به دنبال این باشیم که تیم بهتری داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره سوالی مبنی بر اینکه آیا تراکتورسازی بازیکن خارجی هم به خدمت خواهد گرفت، اشاره کرد: ما هم گزینه جذب بازیکن ایرانی را داریم و هم بازیکن خارجی، فعلا بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم تا آخر هفته یکی دو بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

604

کد خبر: 890433

وب گردی

وب گردی