رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان اظهار کرد: پیچیدگی حوادث سال 88 به خوبی نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام دکتر انور ضیائی به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است، بدون شک سال ۸۸، سال عبرت‌ها و درس‌های راهبردی در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها، ظرفیت‌ها و آسیب‌ها بود که نقش رهبری و حضور مقتدرانه و بابصیرت مردم در شناخت فرصت ها و تهدید ها و در خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بود.

اساسی‌ترین دلیل دشمنی غرب به محوریت امریکا با ایران، نگرانی و هراس از قدرت الهام بخش و الگوسازی انقلاب اسلامی است. حوادث سال۸۸ نشان داد که دشمن بصورت مستمر و مداوم در حال برنامه‌ریزی و آزمون و خطا ست و به طور مرتب نقاط قوت و ضعف ایران را رصد و مطالعه می‌کنند و به محض اینکه فرصتی پیدا کنند قطعا از آن برای عملیاتی کردن نقشه های شوم خود بهره خواهد گرفت. لذا پیچیدگی این حوادث به خوبی نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است.

حماسه نهم دی، نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران بود. مردم با بصیرت خود، دشمن و طرح و برنامه های او را شناختند و با درک صحیحی که از موقعیت داشتند، نیاز کشور را شناختند، به موقع تشخیص دادند، بهترین تصمیم را اتخاذ کردند و به موقع وارد میدان و عرصه عمل شدند و از کشور و انقلاب صیانت کردند.

ضمن تبریک فرار رسیدن حماسه ۹ دی، امیدواریم مردم ایران عزیز با اتحاد و همبستگی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، زمینه توسعه، تعالی، پیشرفت و امنیت پایدار کشور را فراهم کنند و هر روز شاهد اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی باشیم.

کد خبر: 890444

وب گردی

وب گردی