آجورلو: هواداران وارد بازی کسانی که می‌خواهند آرامش تراکتورسازی را بر هم بزنند، نشوند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از هواداران تیمش درخواست کرد که آگاه باشند و وارد بازی کسانی که می‌خواهند آرامش این تیم را بر هم بزنند، نشوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مصطفی آجورلو درباره فعالیت‌های اقتصادی باشگاه تراکتورسازی، اظهار داشت: نقش اصلی در تحقق این قراردادها بر عهده هواداران است. ما از هوادار قرض نمی‌خواهیم، بلکه می‌خواهیم با مشارکت خودشان در بخش‌های مختلف این طرح و همکاری مشترک به تیم محبوب خودشان کمک کنند. هیچ تردیدی در جایگاه اجتماعی عظیم تراکتورسازی و ظرفیت بزرگ هواداران پرشور این باشگاه وجود ندارد. از هواداران خوب و همیشه همراه خودمان که در سراسر ایران از تیم محبوب‌شان حمایت می کنند انتظار داریم به ما کمک کنند و در کنار تیم محبوب‌شان باشند. ما تلاش کردیم طرح‌های اقتصادی باشگاه را به زندگی مردم و هواداران پیوند بزنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: خطاب به هواداران پرشور تراکتورسازی در سراسر ایران اسلامی می‌گویم که نسبت به شرایط روز آگاه باشید. خوشبختانه دوران سختی‌ها گذشته و در فضایی آرام به دور از التهاب می‌خواهیم اهداف خودمان را با همدلی و اتحاد دنبال کنیم. توصیه من این است که وارد بازی کسانی که می‌خواهند آرامش ما را بر هم بزنند، نشویم، تنها و تنها از تیم خودمان حمایت می‌کنیم و در میدان مسابقه برای موفقیت و سربلندی نام تراکتورسازی می‌جنگیم. بیایید فرهنگ اصیل مردمان شریف آذربایجان و همه دوست‌داران تراکتورسازی در سراسر ایران را با اخلاق و تحمل به خوبی نشان بدهیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه طبق نظر کادر فنی، تیم به خوبی تقویت شده و بازیکنان بسیار توانمند و ارزشمندی به خدمت گرفته‌ایم که می‌توانند تراکتورسازی را به جایگاه اصلی خودشان برسانند. رقابت برای رسیدن به قهرمانی سخت شده، اما تراکتورسازی همچنان با امید و اعتماد به توانمندی خودش برای قهرمانی می‌جنگد. من نگران رسیدن به سهمیه و پله‌های بالایی جدول نیستم، چون به توانمندی‌های خودمان باور دارم. ان‌شاءالله‌ به فضل خدا موفقیت‌هایی بزرگ‌تر از این با همت و تلاش و همدلی همه ما اعضای خانواده بزرگ تراکتورسازی محقق خواهد شد.

604

کد خبر: 890466

وب گردی

وب گردی