اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای کمک به احیای دریاچه ارومیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان این که این واحد آمادگی خود را در راستای احیای دریاچه ارومیه اعلام کرده است، گفت: اما هنوز واحد تبریز از این طرح هنوز استفاده نکرده است، ضمن آنکه انتظار می رود ستاد احیای دریاچه ارومیه به این باور رسیده باشد که از توانمندی های دانشگاه آزاد می تواند استفاده کند.

عزیز جوانپور در راستای اظهارات دکتر ولایتی در رابطه با پیگیری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور احیای دریاچه ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تا قبل از دستور دکتر ولایتی در جلسات ستاد احیای دریاچه دانشگاه آزاد هم حضور داشته است, دکتر ولایتی ماموریت ویژه ای در راستای احیای دریاچه ارومیه به دانشگاه آزاد اسلامی داده اند، در این راستا ستادی را با جمعی از اعضای هیات علمی رشته های مرتبط تشکیل و برنامه هایی را تنظیم کرده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تبریز تصریح کرد: با دکتر کلانتری رئیس ستاد اجرای احیای دریاچه ارومیه در حال رایزنی هستیم تا دانشگاه آزاد از تمام توانمندی هایش در راستای احیای دریاچه ارومیه استفاده کند.

جوانپور با بیان این که دانشگاه آزاد ارومیه آمادگی خود را در این راستا اعلام کرده است، افزود: اما هنوز واحد تبریز از این طرح استفاده نکرده است، ضمن آنکه انتظار می رود ستاد احیای دریاچه ارومیه به این باور رسیده باشد که از توانمندی های دانشگاه آزاد می تواند استفاده کند.

وی افزود: در جلساتی که تشکیل خواهد شد پیشنهادات دوستان را جمع آوری و گزارش اقدامات دانشگاه آزاد را در اسرع وقت ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز سه شنبه 21 آذرماه در جریان هفتمین سفر استانی به منظور تکریم دکتر سید‌جواد انگجی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز و معارفه دکتر عزیز جوانپور سرپرست جدید این دانشگاه به تبریز سفر داشتند.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دریاچه ارومیه حیات آذربایجان است، از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا موضوع احیای دریاچه ارومیه را پیگیری و مطالعه کنند.

901/900

کد خبر: 890519

وب گردی

وب گردی