فلاحت پیشه: برخی تا در رأس کار هستند توجیه و کنار که می‌روند انتقاد می‌کنند

نماینده اسلام آباد غرب گفت: برخی از مسئولان تا زمانی که در رأس امور هستند و قدرت اجرایی مسائل را توجیه می‌کنند و انتقاداتشان برای زمانی است که از کار کنار رفته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: اشاره رهبری در سخنان اخیرشان به مسئولان بود که در دوره‌های قبل متصدی امور بودند یا اینکه سمتی بر عهده دارند. همه آن‌ها باید نسبت به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: رهبری تأکید کردند که باید عمل کرد و صحبت کردن صرف دردی را از مردم دوا نمی‌کند. مسئولین باید برای مردم دست به اقدام بزنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان تا زمانی که روی کار هستند مسائل را توجیه می‌کنند، گفت: به محض آنکه مسئولی پستش را تحویل می‌دهد از جایگاه توجیه کننده به ناقد تغییر موضع می‌دهد. متأسفانه برخی مسئولان تا وقتی قدرت اجرایی دارند و می‌توانند شاید آنقدر که باید اقدامی نمی‌کنند ولی وقتی از مسئولیت‌شان کنار می‌آیند نقد و انتقاد را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان و مسئولان و کسانی که در قوه قضاییه و ... مشغول به فعالیت هستند باید در همان وقتی که مسئولیتی به عهده دارند به رفع مسائل مردم بپردازند وگرنه نقد بعد از آن دردی را دوا نمی‌کند.

فلاحت پیشه گفت: شاید مصداق اصل بیانات رهبری برخی از دولت‌های گذشته بودند ولی این به آن معنی نیست که صحبت‌هایشان مصداق‌های دیگری نداشته باشد.

301

کد خبر: 890537

وب گردی

وب گردی