سالک: حماسه ۹ دی در تاریخ اسلام  و انقلاب زنده خواهد ماند

نماینده مردم اصفهان گفت: حضور مردم در حماسه ۹ دی برای حمایت از اساس نظام مقدس و ولایت فقیه بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان، با بیان اینکه حماسه ۹ دی یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به تبعیت از محور حاکمیت دینی یعنی ولایت است، گفت: این حماسه باید همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب زنده بماند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: جدا کردن مردم از اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انداختن ستون خیمه اسلام و ولایت و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف اساسی فتنه ۸۸ بود.

وی با بیان اینکه غیرت دینی و انقلابی ملت ایران پس از توطئه‌های ۸۸ منجر به خلق حماسه ۹ دی شد، تصریح کرد: بنده چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب به کرات شاهد حضور مردم در راهپیمایی‌ و تظاهرات بودم اما تاکنون حماسه‌ای به وسعت و عظمت ۹ دی ۸۸ ندیده بودم.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به مدیریت فتنه ۸۸ از سوی برخی از عوامل داخلی و خارجی گفت: این افراد به دنبال براندازی نظام بودند اما ملت ایران این توطئه بزرگ را با حماسه‌آفرینی خود خنثی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید غافل باشیم که فتنه‌ دیگری در راه نیست، افزود: همه باید بدانیم که حتما فتنه‌های دیگری از سوی دشمنان در راه است و باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور مردم در ۹ دی در دفاع و حمایت از شخصیت خاصی بود، اظهار کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی برای حمایت از اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور این نظام یعنی ولایت فقیه و همچنین تاکید بر پایبندی به مقدسات دینی بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 890570

وب گردی

وب گردی