فعالیت تمامی تشکل های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت:تعامل و همکاری تشکل ها و انجمن های فعال دانشجویی اعم از بسیج، انجمن اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان در جهت توسعه فضای سالم سیاسی اسلامی در بین دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز،اولین جلسه نماینده دکتر فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با دبیران و اعضای شورای مرکزی تشکل ها برگزار شد. دکتر علیرضا نجف پور در حاشیه این جلسه گفت: فعالیت تمامی تشکل های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
دکتر علیرضا نجف پور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در ارومیه به برگزاری اولین جلسه با دبیران تشکل ها و اعضای شورای مرکزی تشکل ها افزود: این جلسه با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به منظور کمک و راهنمایی در جهت فعالیت و برگزاری هرچه بهتر برنامه ها و رسیدگی به مشکلات تشکل های دانشجویی واحد ارومیه برگزار شد.
وی با تاکید بر اینکه در این جلسه نمایندگان تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویی و بسیج حضور داشتند تصریح کرد: دکتر پوریوسف در این جلسه قول مساعدت در جهت فراهم کردن برخی از ملزومات و دفتر کار تشکل ها را دادند.
وی خاطرنشان کرد: 2 اتاق برای خواهران و برادران در هر تشکل جهت فعالیت هرچه بهتر تشکل ها در اختیار آن ها قرار می‌گیرد.
دکتر نجف پور عنوان کرد: باید بستر سازی های مناسب در جهت فعالیت های سیاسی دانشجویان در راستای تحقق به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شود که در این خصوص نیازمند همکاری دانشجویان و عوامل دانشگاه هستیم.
نماینده فرهاد رهبر در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تاکید به نقش تشکل ها در پویایی دانشگاه افزود: هیچ تشکلی نسبت به تشکل های دیگر ارجحیت ندارد و فعالیت تمامی تشکل های دانشجویی همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: تعامل و همکاری تشکل ها و انجمن های فعال دانشجویی اعم از بسیج، انجمن اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان در جهت توسعه فضای سالم سیاسی اسلامی در بین دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی اصلاً به دنبال حذف جریانی نیست گفت: با همه جریان ها و سلایق سیاسی براساس قانون و ضابطه رفتار میشود و هیچ کدام از این ها حذف نخواهد شد.
دکتر نجف پور تصریح کرد: تشکل‌ها موجب پویایی جامعه می‌باشند و هر چند ممکن است گاهی تشکل‌ها دچار خطا شوند اما بنای ما حذف آن ها نیست، ولی انتظار می‌رود فعالان با اصلاح خطای خویش موجب وحدت درونی باشند نه اینکه به اختلاف درونی تن دهند و جانب دار افرادی خاص در دانشگاه ها باشند.»
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: 9دی، نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا و امام شهداست و باید همواره زنده نگه داشته شود.
این مقام مسئول با تاکید بر این‌که « نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران» به عنوان شعار این حماسه ماندگار، نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: مراسم ۹ دی امسال فرصت مناسبی است تا صاحب نظران و فعالان سیاسی اجتماعی با تبیین دشمنی های آمریکا در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، چهره منفور این دولت استکباری را بیش را پیش نمایان کنند.

204

کد خبر: 890582

وب گردی

وب گردی