بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان چالوس به مناسبت فرارسیدن یوم الله حماسه 9دی

بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان چالوس به مناسبت فرارسیدن یوم الله حماسه 9دی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه 8)
از ابتدای تاریخ پیروزی شکوه مندانه انقلاب اسلامی ایران بر رژیم طاغوت در سال57 همواره شاهد فتنه گری دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده ایم، که با هدف خارج ساختن این نظام از مسیر اصلی انقلاب و ضربه رساندن به رهبری از هیچ کاری اِبایی نداشته و تمام تلاش خود را کرده اند.
در راس این دشمنی ها آمریکا و انگلیس به عنوان پرچمدار و اتاق فکر این دشمنی ها نقش ایفا کرده اند و مردم شریف ایران کاملا به این امر واقف هستند. به همین دلیل هیچ گاه به آمریکا و هم پیمانانش اعتماد نخواهند کرد.
فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که به بهانه تقلب با همراهی گروهی انسان بی بصیرت رخ داد نمونه‌ای بارزی از این دشمنی هاست، که با مدیریت حکیمانه و به موقع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور مردم میهن پرست و ولایتمدار در حماسه 9 دی ماه همان سال این فتنه در نطفه خفه شد.
9 دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عزمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند.
به راستی این روز تاریخی، روز بیعتی عاشقانه با ولی زمان و روز پیروزی در آزمون بصیرت، برای ملت سرافراز و جوانان ایران اسلامی بود و بدون شک یوم الله 9 دی روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌باشد. چراکه تاریخ محل عبرت آموزی بوده و از این رو دشمنان نظام و اسلام، باید نیک بدانند که ملت ایران همواره جان برکف، آمادگی حمایت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را دارا بوده و هستند و پیامدهای این روز، این مهم را به اثبات رسانید که این مردم سرآمد وحدت در شکست دادن اعمال شیطانی دشمنان ملت هستند.
بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان چالوس با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت و با پیش ‌روی قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، اینک در آستانه سالروز این حماسه جاوید عاشورایی، بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش‌های نظام مقدس کشورمان تأکید می‌کند و شاخص ایمان، بصیرت‌افزایی و تکلیف‌گرایی را به عنوان شاخص‌های اصلی، الگو قرار خواهد داد و فریاد می‌زند که 9 دی پیوند عمیق بین مردم و ولایت را نه فقط برای خاموش کردن فتنه‌ای به یاد می‌آورد، بلکه به عنوان تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم، به جهانیان، تمام قد بر دست خواهدگرفت.
اکنون بار دیگر بیعت مجدد و ناگسستنی خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام کرده و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور مجاهدت می‌نماییم و به دشمنان زبون نظام و عوامل وابسته ایشان اثبات می‌کنیم که این راه را با وحدت و تبعیت، تا سپردن انقلاب اسلامی به صاحب آن، حضرت ولی عصر(عج) فاتحانه ادامه خواهیم داد.
والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان چالوس

کد خبر: 890609

وب گردی

وب گردی