اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انتخاب شدند

اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اولین رای گیری کاملا الکترونیکی انتخاب شدند.

به گزراش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در مراسم مجمع سالیانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس برای اولین بار به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

اعضای صنف پس از احراز هویت و طی مراحل کنترل مدارک، پای صندوق های الکترونیکی رای آمدند و به کاندیداهای موردنظر خود رای دادند.

بهناز آریا رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این مراسم به تشریح فرایند الکترونیکی انتخابات پرداخت و گفت: آراء الکترونیکی در این دوره انتخابات محرمانه و به صورت دستی قابل شمارش است. رای دهندگان پس از احراز هویت، می توانند رای خود را در صندوق های مخصوص به صورت الکترونیکی با وارد کردن کد کاندیداهای موردنظر ثبت کنند و در نهایت یک پرینت از رای به صورت محرمانه چاپ و در صندوق انداخته می‌شود که این مساله حتی امکان شمارش دستی آراء را هم فراهم می‌کند.

پس از شمارش آرا، برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در چهار شاخه شرکت ها فروشگاه ها مشاوران و بازرس به شرح اعلام شد.

در شاخه شرکت‌ها به ترتیب محمدعلی یوسفی زاده با 956 رای، وحید تائب با 844 رای، رضاکرمی با 820 رای، شهاب جوانمردی با 770 رای، سیدعلی آذرکار با 756 رای، مریم خاوازی با 730 رای، محمدباقر اثنی عشری با 726 رای، محمدرضا حدادی با 722 رای، سعید محمدی با 710 رای، جعفر محمدی با 692 رای، حسام میرآرمندهی با 666رای، وحید صدوقی با 653 رای، محمد فاطمی اردکانی با 622 رای، پرشاد صفایی فراهانی با 617 رای، احسان اله مدیری با 541 رای همگی به عنوان اعضای اصلی و حمید یزدانی با 530 رای، حمید بابادی نیا با 476 رای، مازیار گنجه ای با 442 رای هر سه نفر به عنوان اعضای علی البدل به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه مشاوران، علیرضا کشاورز جمشیدیان با 121 رای، مهرداد خداوردیان با 120 رای، مجتبی مددخانی با 98 رای همگی به عنوان اعضای اصلی و علی عباس نژاد با کسب 91 رای به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه فروشگاه ها ، سیامک غنیمی فر با 10 رای، حمید توسلی با 8 رای، احسان بیات با 7 رای به عنوان اعضای اصلی و بابک صالحی با 3 رای به عنوان عضو علی البدل برگزیدگان شاخه فروشگاه های این دوره بودند که به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.

در شاخه بازرس آزاد معروفی به عنوان بازرس اصلی و عبدالرضا زندیه وکیل به عنوان بازرس علی البدل با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند.

همچنین در این مراسم، آزاد معروفی عضو هیات مدیره و خزانه دار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این مراسم به ارائه گزارش‌های مالی طی یک سال اخیر سازمان پرداخت.

منبع: فارس

402

کد خبر: 890700

وب گردی

وب گردی