نامه بسیج دانشجویی استان قم به مراجع تقلید در خصوص تجمع مشهد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم خطاب به مراجع عظام تقلید پیرامون تجمعات دیروز در مشهد و برخی دیگر از شهرهای کشور نامه سرگشاده نوشت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این نامه به شرح زیر است:


امروز و در آستانه اربعین انقلاب اسلامی با عنایت الهی، قریب به چهل سال از عبور مقتدرانه این انقلاب و ملت از گذرگاه های فتنه دشمنان و دسیسه ها و توطئه های آنان می گذرد. همچنانکه مستحضرید مدتی است که تنگنای اقتصاد و معیشت مردم که حاصل بی برنامگی و سوءتدبیر دولت های گذشته، شکست قابل پیش بینی راهبرد اصلی دولت یازدهم در التماس به بیگانه و فشارهای خارجی به بهانه های واهی می باشد، در ماههای اخیر با بی تفاوتی و فرافکنی دولت و مجلس فعلی مقارن گردیده است.

این شرایط طی روزهای اخیر نیز به اعتراضات اجتماعی به حق و مظلومانه اقشار کم درآمد و فراموش شدگان عدالت اجتماعی مانند بازنشستگان، سپرده گذاران متضرر موسسات مالی و انبوه ناراضیان از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در بخشهایی مانند طرح سلامت، تولید ملی و صنعت و حتی بازاریان تبدیل به تجمعات خیابانی نظیر آن چه روز 5 شنبه در مشهد اتفاق افتاد، منجر گردیده است.

از سوی دیگر به دلیل بی توجهی فراگیر دستگاه اجرایی کشور به تنها راه علاج بیماری مزمن اقتصادی یعنی "اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی" و ادامه نگاه همه جانبه لیبرالی به مسائل مهمی همچون اقتصاد که در تنظیم بودجه سال 97 و رویکرد مدیریتی و گفتار و رفتار دولتمردان به خوبی مشهود است چشم انداز امیدوار کننده ای نسبت به اصلاح و تغییر رفتار آن وجود ندارد.


لذا نظر به اهمیت موارد فوق ما جوانان انقلابی و دانشجویان بسیجی، احتراما، مطالبه صریح و تاکید علنی و شفاف مراجع معظم تقلید، به مسئولان دولتی بر رسیدگی همراه با اولویت به اقشار کم درآمد و محروم، اجرای جدی سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی و در یک کلام اتخاذ رویکرد انقلابی تحت منظومه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد را خواستاریم.

کد خبر: 890720

وب گردی

وب گردی