سیاه جامگان 2 - سپیدرود صفر / پیروزی خانگی  شاگردان عنایتی

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم مشکی‌پوشان مقابل سپیدرود پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار رگوه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های مشکی‌پوشان مشهد و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که مشکی‌پوشان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود بگذرد.

ترکیب سیاه جامگان: محمد حسین عین افشار، سجاد دانایی، میرهانی هاشمی، محسن آقایی، محمدعلی فرامرزی، کریم احمدی، حسین بادامکی، حسین زامهران (63- پیام ملکیان)، کیوان امرایی( 64 - حمید علی عسگری)، امیرمحمد پناهی، یونس شاکری / سرمربی رضا عنایتی

ترکیب سپیدرود رشت: سید محمد حسینی، سید احمد آهی، هادی موسوی، امین جوادی مقدم(74 میلاد قربان زاده)، حسین کعبی، علی عباسی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی، توحید غلامی، میثم فردوسی(60 محمد رضا مهدوی)، پویا نزهتی / سرمربی امیدرضا روانخواه

تیم داوری : علی صفایی – محمدرضا منصوری – مهدی شفیعی – شاهو اصلانی

استادیوم: ورزشگاه ثامن مشهد

کارت زرد: حسین ابراهیمی(20)

کارت قرمز: ........ .

شرح گل:

یونس شاکری

نفوذ پیام ملکیان از سمت چپ یک بار دیگر یونس شاکری را در فرصت تک به تک قرار داد اما او این بار توانست توپ را وارد دروازه کند.

یونس شاکری

پاس دقیق امیرمحمد پناهی یک بار دیگر یونس شاکری را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم باهوش با ضربه ای سر ضرب خودش و سیاه جامگان را به دومین گل بازی رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 7: محمدعلی فرامرزی با نفوذ از ناحیه چپ خود را به دروازه سپیدرود رساند اما ضربه او از روی تیر افقی به بیرون رفت.

دقیقه 15: نفوذ حسین بادامکی موقعیتی عالی را فراهم کرد و پاس او به یونس شاکری فرصتی مناسب را به وجود آورد اما ضربه شاکری به تیرک برخورد کرد.

دقیقه 36: یونس شاکری یک بار دیگر با فاصله زیادی موقعیت تک به تک را به دست آورد اما ضربه او با واکنش زیبای حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 41: علی عباسی با پاس توی عمق زیبا صاحب موقعیت تک به تک با عین افشار شد اما کنترل ناقص او فرصت را از سپیدرود گرفت.

دقیقه 45: پاس یونس شاکری این بار حسین بادامکی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه کاپیتان به اوت رفت.

دقیقه 52: یک ضربه ایستگاهی باری دیگر توپ را روی سر یونس شاکری رساند اما این بار حسین کعبی توپ را با سینه از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 83: ضربه کرنر از جناح چپ روی سر یونس شاکری نشست اما ضربه سر او پس از برخورد به تیرک مانع هت تریک او شد.

مردمیدان: یونس شاکری

بازنده بزرگ: امیدرضا روانخواه

601

کد خبر: 890726

وب گردی

وب گردی