زن و شوهر دعوا کردند، مادرزن مرد!

زن میانسالی که میانجی دعوای زن و شوهر جوان شده بود به طرز مشکوکی در میان این درگیری جان سپرد.

به گزارش ایسکانیوز ماجرای این پرونده که اکنون رنگ جنایی به خود گرفته است از چهارشنبه گذشته هنگامی آغاز شد که زوج جوان افغانی به دلیل برخی مسائل خاص خانوادگی و سوء ظن ها با یکدیگر به مشاجره پرداختند.

دامنه اختلافات این زوج که شش سال قبل با یکدیگر ازدواج کرده بودند، گسترش یافت تا این که صبح روز بعد (پنج شنبه) زن جوان با حالت قهر منزلش را ترک کرد و به خانه مادرش رفت. عصر آن روز وقتی همسر او از سر کار به منزل بازگشت و با همسرش تماس گرفت متوجه شد که وی به همراه دختر کوچکش قهر کرده و به منزل مادرش رفته است. این گونه بود که مرد خشمگین به سوی منزل مادرزنش در بولوار طبرسی شمالی به راه افتاد.

اما وقتی او به خانه مادرزنش رسید ناگهان مشاجره و درگیری بین زوج جوان شدت گرفت. در این میان مادر دختر که دوست نداشت همسایگان فریادهای آنان را بشنوند وارد ماجرا شد تا بین دو نفر میانجی گری کند ولی در یک لحظه نقش بر زمین شد و با صورتی خون آلود، نفس های آخر زندگی را کشید.

دقایقی بعد نیروهای اورژانس به محل حادثه آمدند و زن 50 ساله را به مرکز درمانی رساندند اما او دیگر نفس نمی کشید و جان خود را از دست داده بود.

با توجه به مشکوک بودن ماجرای مرگ زن 50 ساله که «سکینه ر» نام داشت، کارکنان بیمارستان مراتب را به پلیس گزارش کردند و بدین ترتیب با حضور نیروهای انتظامی در مرکز درمانی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

ماموران انتظامی موضوع را به بازپرس ویژه قتل عمد گزارش دادند و دقایقی بعد با حضور بازپرس «کاظم میرزایی» در مرکز درمانی، ماجرای مرگ زن میانسال رنگ جنایی به خود گرفت چرا که آثار باقی مانده روی چهره زن میانسال حاکی از آن بود که ضربه ای به صورت وی وارد آمده است.

زن جوان که مادرش را در این حادثه از دست داده بود، گریه کنان به قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: بر سر موضوعات خاصی با همسرم اختلاف داشتیم ولی دیگر نمی توانستم کتک کاری های او راتحمل کنم به همین خاطر صبح پنج شنبه وقتی همسرم سر کارش رفت من هم به منزل مادرم رفتم. بعدازظهر که همسرم بازگشت و با من تماس گرفت به او گفتم که خانه مادرم هستم اما او به زور وارد خانه مادرم شد و با من به مشاجره پرداخت در همین هنگام مادرم برای آن که دعوا بالا نگیرد به عنوان میانجی بین من و همسرم قرار گرفت که ناگهان شوهرم با عصبانیت او را به طرف دیوار هل داد مادرم اضافه وزن داشت و نتوانست خودش را کنترل کند به همین خاطر صورتش به دیوار خورد و خون آلود نقش بر زمین شد.

در همین حال مرد جوان بخشی از اظهارات همسرش را رد کرد و گفت: عصر پنج شنبه وقتی به در منزل مادرزنم رفتم، همسرم مرا به خانه دعوت کرد و گفت: بیا بالا تا با هم صحبت کنیم! ولی در همین حال مادرزنم نیز با من دعوا می کرد که ناگهان لب هایش کبود شد و به زمین خورد!من که ترسیده بودم هراسان با اورژانس تماس گرفتم ولی او در مرکز درمانی جان سپرد.

گزارش خراسان حاکی است با توجه به اظهارات ضد و نقیض زوج جوان، قاضی میرزایی دستور انجام بررسی های بیشتر را در این باره صادر کرد و از سوی دیگر نیز جسد زن 50 ساله برای تعیین دقیق علت مرگ، به پزشکی قانونی انتقال یافت تا پزشکان با انجام معاینات و آزمایش های لازم، راز مرگ این زن را فاش کنند.

روزنامه خراسان

700

کد خبر: 890816

وب گردی

وب گردی