حرکت عظیم  نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد

مسئولان قوه‌‌‌‌‌ مجریه، قوه‌‌‌ مقننه، قوه‌‌‌‌ قضائیه و دستگاه‌‌‌های گوناگون، همه می‌دانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه می‌خواهند. دستگاه‌‌‌‌‌‌ها باید وظائفشان را انجام بدهند؛ هم وظائفشان در مقابل آدم مفسد و اغتشاشگر و ضدانقلاب و ضدامنیت و این‌ها، هم وظائفشان در زمینه‌‌‌ اداره‌‌‌‌‌‌ کشور است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بیانیه در خصوص نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است :

(بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه 19/10/1388)
اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، در آستانه نهم دی‌ماه، سالروز میثاق دوباره و دفاع بی‌بدیل همه اقشارِ ملت بزرگ ایران اسلامی و انقلابی با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و رهبر آزادگان جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله‌العالی)، با تکیه بر قرآن و عترت بیانه‌ای به شرح زیر صادر نمودند:
روز نهم دی‌ماه برای نظام مقدس و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، مصداق «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» بود، چرا که مردم با اتکال به خدوند متعال و اعتماد خالصانه به رهبر انقلاب اسلامی، به معنای کامل کلمه، ندای وحدت را سر داده و متحد و یک‌صدا به ریسمان الهی چنگ زدند. روز نهم دیماه مصداق: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» بود، زیرا که در این روز بزرگ، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که از دیرباز تحت فرامین معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) پیروزی انقلاب اسلامی را با جان و مال خود رقم زده بودند و در این راه بسیاری شربت شهادت نوشیدند و بسیاری به دفاع از آرمانها پرداخته و با تمام وجود در انتظار جهاد و شهادت باقی ماندند که در چنین روزی، جان را مایه قوام انقلاب قرار دهند. و آخر اینکه حرکت عظیم این روز مصداق: «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود، چرا که مؤمنین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این روز وحدت و یکپارچگی را به تصویر کشیده و جانانه منافقان و مخالفان را سرافکنده و زبون ساختند. آری این حرکت عظیم مردمی، یادآور میثاق یاران امام حسین (علیه السلام) با ایشان بود که برای هزاران سال، انقلابی‌گری را از انقلابی نمایی مجزا ساخت و پرچم عزت و سربلندی را به اهتزاز درآورد. این روز، روز بصیرت بود؛ چرا که بصیرت بود که انقلابی‌گری را از انقلابی‌نمایی منفک ساخت.
در نهم دی‌ماه 1388 مردم ولایت‌‌مدار ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ آفریدند که نتیجه آن پایان فتنه‌‌ای بود که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش داشتند با آن به اهداف خصمانه خود جامعه عمل بپوشانند. فتنه‌ای که برای نخستین بار تمامی دشمنان داخلی و خارجی در نقطه‌‌ای مشترک و با هدفی مشترک گردآمدند تا با خیال باطل خود، ریشه انقلاب اسلامی را بَرکَنند.
دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، همچنین مسئولان و اعضای خدوم کانونهای فرهنگی هنری، روز پیوند عاشورایی مردم و رهبری و روز بصیرت و حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران در خلق این حماسه عظیم تاریخی را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مد ظله‌العالی) موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایند.
706

کد خبر: 890862

وب گردی

وب گردی