سردار دهقان : 9دی فصل الخطاب همه فتنه های معاندین جمهوری اسلامی بود

مشاور نظامی مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم 9دی در مصلی تهران تاکید کرد : ممکن است مردم مشکلاتی رو داشته باشند و اظهار نظرهایی در این خصوص اعلام شود اما اگر پای انقلاب،مسائل ملی و امنیت ملی پیش بیاید یکپارچه در مقابل هر کسی و هر قدرت و مقامی خواهد ایستاد.

سردار حسین دهقان مشاور نظامی مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در مراسم بزرگداشت ۹دی که با حضور مردم بصیر تهران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت:این روز فصل الخطاب همه فتنه هایی بود که از سوی معاندین نظام جمهوری اسلامی طراحی شد و مردم با بصیرت خود و با تبعیت از رهبری این حربه هایی که از سوی دشمنان آغاز شده بود را خاتمه دادند.
وی افزود: آنچه که در صحنه تعیین کننده است حضور و آگاهی و بصیرت مردم است ضمن آنکه مردم ما نشان دادند که دشمنان خودشان را و ترفند های آنان را خوب و به موقع میشناسند و جواب قاطع، تعیین کننده و پایان بخش را به آنها خواهند داد.
وزیر سابق دفاع در پاسخ به اینکه طراحی چنین فتنه هایی به خصوص فتنه هایی در قالب فتنه اقتصادی هدف دشمان این مرز و بوم بوده و در تمام دوران جمهوری اسلامی این اتفاقات انجام شده تصریح کرد: ممکن است مردم مشکلاتی رو داشته باشند و اظهار نظرهایی در این خصوص اعلام شود اما اگر پای انقلاب،مسائل ملی و امنیت ملی پیش بیاید یکپارچه در مقابل هر کسی و هر قدرت و مقامی خواهد ایستاد.

کد خبر: 890886

وب گردی

وب گردی