بادامچیان: فتنه 88 برنامه حساب شده استکبار علیه کشورمان بود

عضو حزب موتلفه گفت: فتنه 88 برنامه حساب شده استکبار جهانی علیه کشورمان بود و روی طراحی آن مدت‌ها کار کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز اسد الله بادامچیان عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: فتنه 88 برنامه حساب شده استکبار جهانی علیه کشورمان بود و در طراحی آن مدت‌ها کار کرده بودند.

وی ادامه داد: غربی‌ها و استکبار به دنبال ایجاد انقلاب رنگی در ایران همچون اوکراین و دیگر کشورها بودند و از درون کشور هم عناصر خاصی به آنها کمک می‌کردند.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: در ابتدای کار در ظاهر می‌گفتند مسئله ما رای مردم است اما وقتی دیدند این جواب نداد مسیر را به سوی آشوب و درگیری بردند.

بادامچیان با بیان اینکه نظام سیاست صحیحی دارد کهبا مسائل با سرکوب و خشونت روبه رو نمی‌شود، گفت: نظام با آگاهی بخشی و باز گذاشتن میدان، اجازه داد تا افراد عمق خواسته‌های غیر صحیح خود را نشان بدهند.

وی تصریح کرد: حضور عظیم مردم در 9 دی کاملا آرامش را برقرار کرد و آبی بر آتش فتنه دشمنان ریخت و به ناهنجاری‌های رفتاری پایان داد.

بادامچیان با بیان اینکه نظام ایران مردمی است، افزود: در سال 41 که خدمت امام راحل بودیم، بحث ایشان این بود که باید مردم در صحنه باشند و وظیفه ما آگاه کردن است.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این هدایت امام(ره) با شیوه مردم سالاری اسلامی موجب شده است که تاکنون علی رغم تمامی توطئه‌ها، انقلاب محکم بماند و در دنیا اقتدار داشته باشد.

بادامچیان برای حضور مردم در صحنه سه دلیل را موثر دانست و اظهار کرد: دلیل اول بُعد مردم سالاری نظام است که مردم نظام را از آن خود می‌دانند. دلیل دیگر بُعد اسلامی بودن نظام است که مردم خودشان را در برابر خداوند مسئول می‌بینند.

وی دلیل سوم حضور فعال مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب را درک ارزش نظام دانست و گفت: مردم به ارزش نظام و انقلاب پی برده‌اند، مشکلات را از جمهوری اسلامی و نظام ولایی نمی‌دانند بلکه از عملکرد مدیران می‌دانند.

عضو حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: هر زمانی که انقلاب نیاز به پشتیبانی مردم داشته باشد آنان در صحنه حاضر می‌شوند در 9 دی 88 نیز مردم احساس کردند که باید از نظام‌شان پشتیبانی کنند.

بادامچیان درباره اینکه آیا حضور مردم در 9 دی پشتیبانی از شخص خاصی بود، تصریح کرد: در 9 دی بحث شخص مطرح نبود بلکه مردم توطئه و فتنه حمایت شده از خارج کشور احساس و با حضورشان آن را خنثی کردند.

وی تاکید کرد: 9 دی و فتنه 88 تجربه بسیار ارزشمندی برای همه فعالان سیاسی بوده است، که بهتر جریان‌های سیاسی رفتارهای افراد را در فتنه 88 ارزیابی کنند و متوجه شوند که شیوه آنها غلط بوده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: این ارزیابی به جریان‌ها کمک می‌کند تا مسیر صحیح را بروند و انقلاب به تکامل و پیشرفت نزدیک شود ضمن آنکه مشکلات هم حل می‌شود.

کد خبر: 890909

وب گردی

وب گردی