پورمختار: مردم با خلق حماسه 9 دی، توطئه دشمن در حوادث 88 را خنثی کردند

نماینده کبودرآهنگ گفت:توطئه دشمن در انتخابات ۸۸ براندازی نظام بود که با خلق حماسه 9 دی از سوی مردم بابصیرت خنثی شد.

به گزارش ایسکانیوز محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ ، درباره حماسه ۹ دی اظهار کرد: طراحی دشمن در انتخابات ۸۸ برای براندازی نظام به وضوح دیده می‌شد اما مردم با بصیرت کامل و شناخت از اقدامات دشمن، این حماسه را خلق کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما هیچ وقت برای ما دلسوزی نمی‌کنند و صرفا به دنبال منافع خودشان هستند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که با جریان استکباری و استعماری مبارزه می‌کند و با این شناخت و بصیرت حماسه ۹ دی را بسیار باشکوه آفریدند.

نماینده مردم کبودرآهنگ تصریح کرد: مردم در ۹ دی به خوبی نشان دادند افرادی که شعارشان آزادی است در پشت آزادی پنهان شده‌اند، اما هدفشان این است که اساس نظام و انقلاب را بهم زنند و جمهوری اسلامی را که دستاورد هزاران شهید، اسیر و جانباز است، نابود کنند.

پورمختار ادامه داد: مردم در ۹ دی از اساس نظام و ولایت فقیه حمایت کردند و نشان دادند که هر اعتراضی باید از مسیر‌های قانونی دنبال شود نه روش های غیرقانونی و غیرمتعارف.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی خاطرنشان کرد: پیام ۹ دی بسیار روشن بود و اثر خود را هم گذاشت، از آن زمان به بعد عقلانیت در برخی از افراد قانون شکن حاکم شد که اگر هم اعتراضی دارند باید از مسیر قانونی طی کنند.

کد خبر: 890913

وب گردی

وب گردی