برگزاری انتخابات شورای مرکزی تشکل سیاسی اسلامی اساتید واحد سوادکوه

انتخابات شورای مرکزی تشکل سیاسی اسلامی اساتید واحد سوادکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه انتخابات شوارای مرکزی تشکل سیاسی اسلامی اساتید این واحد دانشگاهی با حضور اعضای تشکل در نمازخانه واحد برگزار شد.

در این دوره از انتخابات حدود 20 نفر از استادان شرکت کرده که پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا در فضایی مطلوب به ترتیب آراء ماخوذه، دکتر داود اکبری بنگر با 17رای، دکتر آزاده باپیری با 14رای، دکتر عباسعلی طالبی و دکتر علی طیبی هر کدام با 11رای به عنوان اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی اسلامی برای مدت یک سال انتخاب شدند. اعضای جدید شورای مرکزی تشکل سیاسی اسلامی اساتید واحد سوادکوه در اولین نشست شان باتفاق آرا دکتر داود اکبری بنگر را به عنوان دبیر شورا انتخاب کردند.

دکتر داریوش خادمی شورمستی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با قدردانی از برگزار کنندگان این انتخابات و تبریک به منتخبین تشکل سیاسی اسلامی دانشگاه اظهار کرد: ان شاءالله با برنامه ریزی مدون و برگزاری جلسات منظم از سوی اعضای شورای مرکزی تشکل شاهد فعالیت های ارزشمند و موثر سیاسی فرهنگی برای استادان در مناسبت های مختلف در این واحد دانشگاهی باشیم.

کد خبر: 890915

وب گردی

وب گردی