9 دی تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب بود

تشکل دانشجویی سیاسی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در بیانیه‌‌ای حماسه 9 دی را گرامی داشته و بار دیگر تجدید میثاق خود با ولایت را نشان دادند.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری ایسکانیوز متن بیانیه به این شرح است؛

حماسه نهم دیماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد. این روز، نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده و در خروشی بی‌نظیر میثاق خود با ولی زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را بار دیگر متجلی ساختند و به فرموده مقام عظمای ولایت: «حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.»

بر کسی پوشیده نیست آنچه که در یوم الله نهم دی ماه سال 88 رخ داد، متشکل از حضور همه متدینین انقلابی که جمعیت 9 دی را می‌ساخت، نمونه واقعی و درست وحدت و جذب حداکثری است که در آن، چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی آنانی که اصل ولایت فقیه را قبول داشتند، با مشارکت حداکثری خود به صیانت از این نظام به پا خواستند.

رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند 9 دی ملت ایران را "واکسینه" کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریاد این عمار رهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند.

به همه مسئولان و دست اندرکاران یادآوری می‌کنیم که مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل در گرو اسلام و رهبری دارند و با هیچ‌کس عهد و پیمان ابدی نبسته‌اند و حماسه 9 دی حمایت از شخص نبود بلکه حمایت از حق بود که همان نظام اسلامی و رای مردم است.

ملت ایران در این روز با حضور میلیونی خود نشان داد که اگر کسی بر سر شاخه درخت انقلاب بنشیند فتنه گری راه بیاندازد، شاخه‌های آفت زده را حرس خواهد کرد فتنه‌گر را به انزوا خواهد کشاند.

امروز که دنیای استکبار با همه ترفندها و حیله‌ها، به دنبال ریشه کن کردن اسلام و ارزش‌های متعالی آن است، لازم است همه با دقت امور را پیگیری و با حفظ اتحاد و از افتادن به دام فتنه و فتنه گران پرهیز کنیم.

کد خبر: 890924

وب گردی

وب گردی