حماسه 9 دی مهارت بصیرت و شناخت مردم را نشان داد

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در بیانیه‌ای یاد حماسه 9 دی را گرامی داشته و بار دیگر تجدید پیمان خود با آرمان‌های انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است؛

۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ ولایت هستند.

فتنه‌گران ۸۸ با پیش بردن جامعه به اغتشاش و نا‌امنی، ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از درون، ضربه به ملت و تلخ کردن کام مردم پس از شادی بزرگ مشارکت در انتخابات، نابود کردن حادثه افتخارآمیز انتخابات پرشور ۸۸، هتک آبروی نظام در مقابل ملت‌ها، تهمت زدن به نظام اسلامی، زمینه سازی برای آشوب و اغتشاش، تهمت به نظام، خدشه به رأی مردم و نفی آن، تلاش برای تغییر نتایج قانونی انتخابات با زور خشونت و اردوکشی خیابانی، امیدوار کردن جبهه دشمن، بی بصیرتی و چشم بستن بر روی حقایق واضح، سرپیچی از راه معقول قانونی، بازیچه دشمن شدن، امیدوار کردن دشمن، دعوا راه انداختن و مضطرب کردن ملت و خوشحال کردن دشمن، تمکین نکردن به قانون و رأی مردم، بیزاری نجستن از آشوبگران، انتخابات را مظهر اختلافات وانمود کردن، ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی و ثبات از ملت، قانون شکنی و دشمن شاد کردن کشور، ایجاد هزینه و زحمات برای کشور و مردم، تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام، تخلف از قانون، قرار دادن کشور در لبه پرتگاه خشونت و خونریزی بر سر قدرت، قراردادن کشور در لبه پرتگاه اختلافات و جنگ داخلی و ازهمه مهم‌تر ریختن خون شهدای مقابله با فتنه گناهانی نابخشودنی هستند که عده‌ای سعی دارند این گناهان بزرگ را کوچک جلوه داده و شرایط حضور دوباره فتنه‌گران در بستر سیاسی کشور را فراهم کنند.

اینان کسانی هستند که هنوز پیام ۹ دی را دریافت نکردند؛ اینان بدانند رافت اسلامی به معنای بخشش گناه بزرگ فتنه‌گران نیست؛ حکم اعدام عناصر اصلی فتنه حداقل مجازات فتنه‌گران و التیام زخم ملت ایران خواهد بود.

کسانی که در فتنه ۸۸ مردود شدند و بر خطای خود اصرار دارند دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهند داشت چه برسد به جایگاه، اینان افرادی هستند که مردم ایران اجازه نخواهند داد که این افراد در مسئولیت‌های کشور نقشی بیافرینند چون که این فتنه‌گران با اصل نظام مشکل دارند و اگر فرصت مهیا شود بازهم به نظام ضربه خواهند زد.

آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود و اعتقادات و آرمان‌های امام و رهبری دست مایه عده‌ای خواص بی‌خاصیت شود. اما باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است پس اگر فتنه ۸۸ مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

کد خبر: 890934

وب گردی

وب گردی