سازمان اوقاف :حماسه ۹ دی پاسخ دندانشکن ملت به فتنه گران بود/مردم در برابر  فتنه های جدید هوشیار باشند  

 سازمان اوقاف وامور خیریه با انتشار بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله ۹ دی،حضور حماسی ملت را در آن مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی  در تبعیت از ولایت  ،سیلی محکم  وفراموش نا شدنی ملت ایران به فتنه گران وپاسخ دندانشکن به صهیونیسم بین الملل وحامیان واذناب فتنه  دانست.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان باسالروز ۹ دی ،روز بصیرت وتبعیت از ولایت؛ سازمان اوقاف وامور خیریه با انتشار بیانیه ای ضمن پاسداشت این حماسه سترگ وقدردانی از بصیرت وبیداری ملت ایران در حضور به موقع در صحنه های دفاع از اصول وآرمانهای انقلاب اسلامی ؛بر تداوم حضور سرنوشت ساز اقشار مختلف مردم ایران در صحنه های دفاع از امنیت،اقتدار واصول وآرمانهای انقلاب اسلامی ایران وهوشیاری مضاعف در برابر فتنه های جدید تاکید کرد.
در بخشی دیگری ازاین بیانیه آمده است : درآن مقطع حساس وسرنوشت سازبا درایت وهدایت مقام معظم رهبری وبصیرت مردم ولایتمدار وانقلابی ایران اسلامی وهمت وایستادگی اقشار مختلف ، ،شعله های کم فروغ خودفروختگی فتنه گران خاموش گردید و بساط فتنه وفتنه گران برچیده شد.
همچنین دراین بیانیه اشاره شده است : بی تردید توطئه های دشمن برای مقابله باحرکت روبه رشد نظام اسلامی وایجاد فتنه های جدید در مسیر نظام ادامه خواهد داشت وبر دولت وملت ،احزاب ونهادها وگروهها وهمه علاقه مندان به این انقلاب وسرزمین فرض است که همواره هوشیاری وبصیرت وولایت مداری خود را حفظ و
برای تقویت وتوسعه اقتصاد ملی ورهایی از وابستگی وحل مشکل فقر وبیکاری با تمسک به فرهنگ جهادی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی تلاش خودر ا دوچندان کنند.
در بیانیه سازمان اوقاف، حماسه 9 دی سال 88 را بیانگر بصیرت بی نظیر ملت ولایت مدار ایران اسلامی وآب سردی بر آتش فتنه گران صهیونیستی و نشانگر محبت پایان ناپذیر ملت ایران به ساحت اهل بیت (ع) دانسته وبر ترویج وتبیین ابعاد این حماسه تاریخی تاکید شده است.
در ادامه این بیانیه با اشاره به حوادث بی شمار تاریخ ساز در دوران انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل ملت ایران در خنثی کردن این دسیسه ها آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی شاهد رویدادهای بی شمارو تصمیم های مهم برپایه ولایتمداری و تبعیت محض از مقام عظمای ولایت در مقاطع سرنوشت ساز و شرایط حساس است که در این گذر گاههای تاریخی مردم حماسه ساز ایران اسلامی با حضور در صحنه و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه و ایستا دگی در مقابل نیات شیطانی دشمن واذنابش ؛فتنه گران وحامیانش را نسبت به امیدهای واهی خویش، مایوس ساخته و توطئه های دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را نقش بر آب ساخته اند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است :بدون شک این حماسه عظیم در تاریخ ایران وانقلاب ، ماندگار و جاودان باقی خواهد ماند و ابعاد این حرکت عظیم ملت آگاه که سرفصل تازه‌ای در پویایی، دشمن شناسی و بصیرت ملت ایران بود، روز به روز بیشتر آشکار خواهد شد.
این بیانیه تاکید می کند :قطع به یقین آنچه باعث به جوشش وخروش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران وعناصر خود فروخته و وابسته شد، علاقه وصف ناپذیر مردم ایران به ابا عبدالله الحسین(ع) و اهل بیت مظلوم ایشان وحصن حصین ولایت است و این حماسه، ولایت مداری ومحبت و عشق ملت ایران به خاندان اهل بیت را در دنیا به خوبی تصویر کرد .
در پایان این بیانیه آمده است :سازمان اوقاف و امور خیریه وادارات اوقاف سراسر کشور ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و قدردانی از این حرکت آگاهانه ملت بزرگ ایران ؛بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق نموده و اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی و اصول تابناک این نهضت حسینی ومهدوی تا ظهور منجی موعود صاحب الزمان (عج) به کار خواهد گرفت.

705

کد خبر: 890979

وب گردی

وب گردی