حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران است/9دی خط بطلانی بر ‌افکار شوم دشمنان ‌کشید

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دشمنان شاه کلید قضیه را به خوبی دریافته اند با فتنه های فرهنگی در قشر جوان و دانش آموز نفوذ میکنند. پس ابتدا دانش آموزان عزیز ما باید آگاه باشند و خود را در این دام گرفتار نکنند و سپس با فرهنگ مقاومتی بر همه دشمنان انقلاب اسلامی غلبه کنند.

به گزارش ایسکانیوز دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه یوم الله 9 دی گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره با فراز و نشیبهای گوناگونی مواجه بوده است . همه شما به خاطر دارید که در فتنه 88 چه مسائلی در اثر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل برای این کشور انقلابی پیش آمد .
حامد علامتی گفت: دوستان انقلاب تعجب زده از آنکه چرا افرادی که همواره با انقلاب و انقلابیون همراه بوده اند اکنون در دام دشمن اسیر شده اند و حتی حاضر نیستند به این خطای فاحش اعتراف کنند . همه شما میدانید اگر چنین اتفاقی حتی برای یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان اتفاق میافتاد یقینا به سقوط رژیم حکومتی آنها منجر میشد. اما شما مردم آگاه و هشیار به سرعت دریافتید که این جریانات به دنبال سلسله دشمنی های استکبار جهانی از پیش از انقلاب تاکنون ادامه داشته و خواهد داشت . که به دنبال آن حماسه 9 دی را آفریدید.
علامتی خاطر نشان کرد:اما این وقایع تلخ به دنبال خود مزیت های نسبی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد که با شناخت آنها میتوانیم راه پیش رو را بهتر درک نموده و آن را هموار سازیم از مزیت های واقعه فتنه شور و هیجانی بود که مردم انقلابی را پس از یک آرامش ظاهری به تلاطم انداخت تا همچنان در صحنه بمانند و بدانند یک لحظه خالی شدن صحنه انقلاب به ورود دشمنان انقلاب منجر خواهد شد.مزیت بعد بیداری بعد از یک خواب آرام بود. مردم کم کم احساس می کردند که انقلاب دیگر به پایان رسیده و اکنون زمان عمران و توسعه کشور در سایه استقرار نظام اسلامی است . بنابراین همه به زندگی روزمره خود مشغول شدند غافل از آنکه دشمن همچنان دندان تیز کرده و میخواهد این آرامش را از ملت بزرگ ایران بگیرد. لذا دوباره وارد صحنه شده و شور وشعور را همراه کردند.
وی گفت: یوم الله نهم دی در واقع نشان از آن داشت که مردم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و اگر گله و کوتاهی هایی نیز هست مسئله خانواده ای به وسعت کشور است که خود حل و فصل میکنند و هیچ نیازی به تئوری های غربزدگان مفلوک وابسته نیست و خود آهنگ ( ما می توانیم) را پیوسته سر می دهند.
وی گفت: دشمن همواره طرح و برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت برای سرنگونی نظام مقدس ما خواهد داشت پس آگاه باشیم و بتوانیم به نوعی پیش بینی کنیم و با رصد فعالیت های آنان دست دشمن را از پیش بخوانیم و از واقعه های مشابه فتنه 88 پیشگیری کنیم.
علامتی گفت: دانش آموزان به ویژه اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان در این آگاهی و هشیاری و سازماندهی به عنوان نسل آتی انقلاب اسلامی نقشی اساسی دارند و از هم اکنون باید به عنوان نیروهایی پیشرو از انقلاب اسلامی از خود محافظت کنند.
وی گفت:به یاد داشته باشیم که دشمنان شاه کلید قضیه را به خوبی دریافته اند با فتنه های فرهنگی در قشر جوان و دانش آموز نفوذ می کنند. پس ابتدا دانش آموزان عزیز ما باید آگاه باشند و خود را در این دام گرفتار نکنند و سپس با فرهنگ مقاومتی بر همه دشمنان انقلاب اسلامی غلبه نمایند
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:در پایان آرزو دارم با مهار همه فتنه های پیش رو ما و شما به عنوان یاران صاحب الامر مهدی موعود (عج) این انقلاب را پیش برده و همگی در آرامش و هشیاری معنوی به سر بریم.

700

کد خبر: 890992

وب گردی

وب گردی