حماسه عاشورایی 9 دی آینه تمام نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت ایران است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به مناسبت حماسه نه دی دربیانیه ای نوشت: این حماسه بزرگ ؛ بصیرت و ولایتمداری ملت ایران را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان کوردل به رخ مستکبران جهانى کشاند تا با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال فتنه افروزى نباشند.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به مناسبت حماسه نه دی بیانیه ای صادر کرد. در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

در سال 1388 و بعد از حضور شگفت‌انگیز و غرور آفرین ملت غیور و سرافراز ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان با آشوب و فتنه‌ای که به بهانه دروغ بزرگ تقلب به راه انداختند؛ هم شیرینی این پیروزی بزرگ را به کام ملت تلخ کردند و هم دشمنان عنود و کینه توز ملت ایران را در مسیر تحقق اهداف شومشان به طمع انداختند.

هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه بی وقفه علیه نظام و انقلاب که خیر، بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب، تحفه ای بود که سران فتنه برای این ملت به ارمغان آوردند و ادعای از اساس دروغ تقلب در انتخابات تنها یک پروژه بود برای فریب افکار عمومی و به صحنه کشاندن طیفی از فریب خوردگان ؛ فتنه گران حساب این را نکرده بودند که شاید بتوان برای مدتی به یک نفر دروغ گفت اما هرگز نمی توان برای همیشه به همه دروغ گفت و دیری نخواهد پایید که غبار فتنه فرو بنشیند.

ملت سرافراز ایران اسلامی در آزمون بزرگ و تاریخی فتنه 88 با خلق حماسه سترگ 9 دی نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته و حماسه عاشورایی 9 دی به آینه تمام نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مبدل شد.

این حماسه بزرگ ؛ بصیرت و ولایتمداری ملت ایران را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان کوردل به رخ مستکبران جهانى کشاند تا با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال فتنه افروزى نباشند، چرا که ملت ایران با وحدت و همبستگی عمیق در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبر فرزانه‌شان تا پای جان ایستاده‌اند.

اما اکنون این ملت شریف از دولت و دستگاه اجرایى گله مندند و پاسخگویى مسئولان اجرایى کشور در حوزه حل مشکل معیشت را مطالبه مى کنند و خواستار رسیدگى به امور هستند که البته عده اى محدود که از منابع مشخص تغذیه مى شوند قصد دارند این مطالبه به حق مردم از دولت را با جهت دهى به سمت حواشى تحت شعاع قرار دهند که ملت ایران با بیدارى بارى دیگر مشت محکمى بر دهانشان خواهد کوبید و اجازه دخالت مزدوران غربى و اسرائیلى در مسائل داخل کشور را به آن ها نخواهد داد.

کد خبر: 891015

وب گردی

وب گردی