اگر به رهنمودهای رهبری درباره «اقتصاد مقاومتی» توجه می‌شد شاهد بروز مشکلات اقتصادی نبودیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رضایت عمومی اولویت اول کشور است، گفت: اگر به رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد امروز ما شاهد بروز این مشکلات در کشور نبودیم.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات اخیر در شهرهای مختلف درخصوص مسائل اقتصادی گفت: امروز رضایتمندی عمومی اولویت اول امنیت کشور و به تبع آن باید اولویت اول دست‌اندرکاران باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت همه توان خود را برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی به کار گیرد و اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کند تا هم مشکل بیکاری و هم مشکل تولید حل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در راستای حل مشکلات اقتصادی لازم است تا نگاه از بیرون را به نگاه به درون تغیر دهیم تا بتوانیم به مشکلات کنونی کشور که مشکلات حادی هم نیست فائق آییم.

نقوی خاطرنشان کرد: اگر روز اولی که رهبر معظم انقلاب به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند توجه لازم صورت می‌گرفت و بودجه‌های سالانه و برنامه‌های پنج‌ساله توسعه در این راستا تنظیم می‌شود ما امروز با این مشکلات روبرو نبودیم.

وی افزود: اینکه ما در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم و مردم اعتراضاتی را دارند مشکلات را باید رفع کرد و تردیدی در این مساله وجود ندارد و نباید اجازه دهیم که دشمن از این فضا به نفع خود بهره‌برداری کند چرا که فتنه جدید دشمن این است که مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند و آنها را در جهت مخالفت با نظام بسیج کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بنابراین مردم ما که همیشه هوشیار، بیدار و با بصیرت بوده و هستند باید متوجه باشند که دشمن از فضای نارضایتی آنها بهره‌برداری نکند.

نقوی خاطرنشان کرد: دولت باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حل معضل بیکاری و رفع مشکلات بخش تولید در دستور کار خود داشته باشد و در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

وی در پایان گفت: بخشی از مشکلات مربوط به نقاط ضعفی در لایحه بودجه سال 97 بوده که ما در مجلس تلاش می‌کنیم تا این نقاط ضعف برطرف شود و مردم و جامعه را با چالش مواجه نکنیم.

منبع: فارس

303

کد خبر: 891048

وب گردی

وب گردی