نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بافت به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مراسم این روز حماسی و بزرگ شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، این راهپیمایی از چهارراه آموزش و پرورش آغاز و پس از گذشتن از خیابان امام خمینی(ره)به سمت چهارراه مسجد صاحب الزمان(عج) که محل تجمع شرکت کنندگان بود، پایان یافت.

هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در این راهپیمایی و با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

دانشگاهیان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت امّت سرافراز را به نمایش گذاشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

رئیس واحد بافت در حاشیه این راهپیمایی گفت: «نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی ؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود. در یوم الله ۹ دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.»

دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی ادامه داد: «در سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن، باید بیشتر مورد تحقیق مورخان و محققان قرار گیرد تا تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.»

در این مراسم حجت الاسلام علی مهدی زاده امام جمعه بافت به ایراد سخن پرداخت.

کد خبر: 891086

وب گردی

وب گردی