خدری: افزایش قیمت حامل های انرژی به جامعه شوک وارد می کند

نماینده مجلس در مورد افزایش قیمت حاملهای انرژی اظهار داشت: اگر در بحث حامل های انرژی رشد قیمت داشته باشیم شوک وحشتناکی به جامعه وارد می شود و تورم حاصل از این اقدام را نمی توان کنترل کرد.

عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به این که خود در زمان انتخابات حمایت هایی را از روحانی انجام داده است گفت: با توجه به وعده هایی که روحانی در مراسم تحلیف و تنفیض خود داده ولی آن چه در حال اتفاق است درست برعکس آن را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در مورد برچیدن فقر نه تنها ما برنامه ای برای آن نمی بینیم بلکه برعکس آن در حال اتفاق افتادن است.

خدری با اشاره به لایحه بودجه اظهار داشت: برداشت من این است که وعده های انتخاباتی رئیس جمهور را محقق نخواهد کرد، متاسفانه ما به سمت و سویی می رویم که فقر نه تنها ریشه کن نخواهد شد بلکه متوسط جامعه ما هم به سمت فقیر شدن می رود، باید چاره جدی برای آن اندیشید نارضایتی های اجتماعی در جامعه به شدت بالا گرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق خود در بعد از روز انتخابات ریاست جمهوری 96 ابراز کرد: من در نطقی که بعد از روز انتخابات داشتم گفتم که ما نمایندگان حامی دیروز، مطالبه گران امروز هستیم و ان شاءالله به این سمت و سو باید حرکت کنیم.

وی با اشاره به رشد قیمت های انرژی اظهار داشت: اگر در بحث حامل های انرژی رشد قیمت داشته باشیم شوک وحشتناکی به جامعه وارد می شود و تورم حاصل از این اقدام را نمی توان کنترل کرد. در زمان حال مشکلات اقتصادی با مشکلات اجتماعی در حال عجین شدن است که این خطر بسیار بزرگی محسوب می شود.

303

کد خبر: 891096

وب گردی

وب گردی