تیم شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس قهرمان لیگ شطرنج باشگاههای استان هرمزگان شد

در پایان دور هشتم تیم ب شطرنج دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس یک دور قبل از پایان لیگ استان هرمزگان با شایستگی توانست با شکست حریفان قدرتمند خود در مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان بندرعباس و استان هرمزگان، به طورمستقیم به لیگ باشگاههای کشور صعود کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات شطرنج لیگ استان هرمزگان در سال 96 با حضور18 تیم و شرکت 112 نفر از شطرنجبازان که ۸۷ نفر از آنان دارای ریتینگ بین المللی شامل یک استاد بزرگ و یک استاد فیده، از ادارات و نهادهای مختلف در خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد، که پس از رقابت سخت و نفس گیر با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره ازمسابقات تیم شطرنج ب و ج واحد بندرعباس با نمایش خیره کننده خود در این بازی های توانستند در یک دور مانده به پایان مسابقات به ترتیب با کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی صعود خود را به لیگ کشور مسجل نمایند.

تیم ب واحد بندرعباس نماینده استان در لیگ برتر شطرنج کشور در سال ۹۷ و تیم ج واحد بندرعباس نیز نماینده استان در لیگ دسته یک کشور خواهد بود.

در این مسابقات که در ۹ دور بصورت سوئیسی تیمی برگزار شد، تیم نخل رودان نیز به مقام سوم لیگ دست یافت و تیم منابع طبیعی سیریک نیز کاپ اخلاق مسابقات را دریافت کرد.

اعضای تیم ب واحد بندرعباس را آقایان مهرداد صداقتی، پویا درینی ، محمد اصبحی، میلاد سلیمانیان، نیما نجفی و بنیامین علیزاده به سرپرستی و کاپیتانی بهروز مجدزاده تشکیل دادند و اعضای تیم ج نیز منوچهر منوچهری، حسین جهانگیری، مهدی سعیدی، بهنام علیزاده، مهدی زاهدی و مهزیار قاسمی بودند.

شایان ذکر است تیم الف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و قهرمان فصل گذشته شطرنج لیگ استان هرمزگان در سال 95، نماینده شایسته استان در لیگ برتر شطرنج کشور و قهرمان نیم فصل سال 96 شد.

کد خبر: 891116

وب گردی

وب گردی